کد خبر: 861951
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
در باب محصولی که اشک خریدار را درآورد!
حالا می‌توانی از ته دل گریه کنی!
در ماجرای گرانی پیاز که قیمت هر کیلویش تا 4 هزار تومان هم رسید، پسرعموی من بیشتر نگران آبروی میوه‌های تابستانی بود! می‌گفت گرانی مسئله مهمی نیست ولی انصاف نیست هلو و آلبالو هم‌قیمت پیاز باشند!
 
فارسی را پاس بداریم: زین پس به جای ضرب‌المثل «شما سر پیازی یا ته پیاز؟» بهتر است بگوییم: «شما پوست موزی یا توی موز؟!»
 
در شرایط کنونی بر خلاف گذشته نه تنها دهانی که بوی پیاز بدهد نشانه لاکچری بودن است، بلکه برند apple داره جای خودشو میده به onion.
 
الان اگه بری رستوران لاکچری به جای گلابی داغ، دسر برایت پیاز داغ سرو می‌کنند!
دهانت را می‌بویند
مبادا پیاز خورده باشی!
(شعری ممنوعه از احمد، سرِ شام!)
 
قبلاً پیاز را که خرد می‌کردی اشک آدم درمی‌آمد، حالا همین که چشمت در مغازه بهش بخوره اشکت سرازیر می‌شه! تازه وقتی می‌بری خانه خردش می‌کنی می‌توانی واقعاً از ته دل گریه کنی!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر