کد خبر: 861832
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
رئيس سازمان بسيج مستضعفين مي‌گويد: عرصه نظامي از جمله عرصه‌هايي است که بسيج در کنار فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي آن را تقويت خواهد کرد.
به گزارش تسنيم، سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح ديروز در بازديد از اردوگاه مالک اشتر و در جمع قريب به 200 نفر از فرماندهان گردان‌هاي بيت‌المقدس در سخناني با اشاره به اهميت تقويت بعد نظامي در بسيج افزود: هدف ما از برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي فرماندهان گردان‌هاي بيت‌المقدس ايجاد آمادگي هرچه بيشتر در سطح گردان‌هاي رزمي بسيج در راستاي تقويت بنيه دفاعي کشور است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عرصه نظامي از جمله عرصه‌هايي است که بسيج در کنار فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي آن را تقويت خواهد کرد. سردار غيب‌پرور با تأکيد بر اينکه قدرت دفاعي در همه ادوار اهميت بالايي دارد، گفت: تلاش ما بر اين است که فرماندهان گردان‌ها، گروهان‌ها و دسته‌هاي بيت‌المقدس در عين کسب بصيرت اسلامي و انقلابي از چابکي و جسارت لازم براي ورود در عرصه‌هاي دفاعي برخوردار گردند.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به اهميت آموزش تا آخرين رده در بسيج گفت: در سال 96 يکي از اولويت‌هاي بسيج برگزاري دوره‌هاي آموزشي لازم براي اعضاي گردان‌هاي بيت‌المقدس است که سازمان بسيج و سپاه‌هاي استاني تدابير لازم را براي اين امر اتخاذ نموده‌اند. سردار غيب‌پرور با بيان اهميت کارگروهي گفت: ما در کار گروهي نياز به تمرين بيشتر داريم و اين دوره فرصت خوبي است تا فرماندهان گردان‌ها کارگروهي را در عرصه‌هاي مختلف تمرين کنند. وي در پايان با تأکيد بر اهميت سازماندهي صحيح افراد در گردان‌هاي رزمي افزود: همه بايد تلاش کنيم که از ظرفيت بسيج در عرصه‌هاي مختلف از جمله عرصه نظامي استفاده کنيم و قدرت دفاعي کشور را تقويت نماييم و گردان‌هاي بيت‌المقدس در اين زمينه نقش مهمي را ايفا مي‌کند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار