کد خبر: 861544
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
رئيس كميسيون اصل 90 :
امروز ايران و ايراني به ايمان دلاور‌مردان غيرتمندي كه در تأمين امنيت مردم از جان خود گذشتند مي‌بالد.
 به گزارش تسنيم، داوود محمدي، رئيس كميسيون اصل 90 مجلس و نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي ديروز در نطق ميان دستور در صحن علني پارلمان، تصريح كرد: امروز ايران و ايراني به ايمان دلاور‌مردان غيرتمندي كه در تأمين امنيت مردم از جان خود گذشتند مي‌بالد و همچنين به موشك‌هاي ذوالفقار كه به دستان توانمند سپاه مردمي به مركز فرماندهي در ديرالزور با اقتدار فرود آمد و پاسخي بود به ترقه‌بازي تروريست‌هاي دست‌نشانده استكبار جهاني و نمادي از اقدام راهبردي و عبرت‌آموز جمهوري اسلامي ايران.
وي در ادامه با اشاره به دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: حضور پرشور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي دنيا را به حيرت وا‌داشت. وي افزود: اميدوارم دولت آينده با توان و انرژي مضاعف بتواند در برابر چالش‌هاي فراروي كشور به ويژه در حوزه مشكلات اقتصادي، معيشتي و اشتغال اقدامات مؤثري انجام دهد. نماينده مردم قزوين در مجلس با بيان اينكه بي‌ترديد پرهيز از تفرق و دوقطبي كردن جامعه و تكيه بر وحدت و انسجام ملي حول محور ولايت فقيه و قانون اساسي براي تعالي كشور امري حياتي است، تصريح كرد: بايد از مسائلي كه متأسفانه بعد از انتخابات رياست جمهوري شاهد آن بوديم به شدت اجتناب كرد.
وي در بخش ديگري از نطق خود با تأكيد بر اينكه يكي از عوامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتي حركت در مسير بهبود شرايط كسب و كار است، افزود: بي‌ترديد بايد تمامي دستگاه‌ها و نهاد‌هاي اجرايي همراه با عزم عمومي نسبت به اتخاذ راهكار‌هاي جهشي و روش‌هاي جهادي و انقلابي با هدف دستيابي كشور به رتبه اول در ميان كشورهاي سند چشم‌انداز گام بردارد. نماينده مردم قزوين در مجلس با اشاره به وضعيت بيكاري در كشور ادامه داد: امروزه سيل بيكاران و مشكلات جامعه كار‌گري و همچنين معضلات حوزه توليد بيانگر غفلت از مقوله اقتصاد مقاومتي به عنوان يك ضرورت حتمي و فوري است.
محمدي در پايان تصريح كرد: انتظار حداقلي مردم از دولت دوازدهم اين است كه با هدف قرار دادن اقتصاد و اشتغال و به كار‌گيري نيرو‌هاي اصيل و كار‌آمد و همچنين تكيه بر توسعه پايدار و قانونمند زمينه ايجاد يك حكمراني خوب را كه بتواند باري از دوش مردم بردارد، محقق سازد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار