کد خبر: 861415
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های استان اعلام کرد:
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از فعالیت 34 شرکت حمل و نقل مسافر در این استان خبر داد.
 احسان منصورکیایی از افزایش خدمات و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با آغاز سفرهای تابستانی خبر داد و اظهار کرد: بیش از یک‌هزار دستگاه ناوگان جاده‌ای کار جابه‌جایی مسافران را در محورهای این استان انجام می‌دهند.
وی با اشاره به برخی خدمات حمل و نقلی در این استان ادامه داد: برگزاري جلسات کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافری با انجمن‌هاي صنفي و شركت‌هاي حمل و نقل مسافر، نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل بخش مسافر به صورت محسوس و نامحسوس توسط اکیپ‌های سیار اداره کل با همکاری پلیس راه استان، سرويس دهي مناسب به مسافرين با حداكثر ظرفيت، پيش‌بيني سرويس‌هاي كمكي براي زمان‌هاي اوج سفر و نظارت دقيق نمايندگي‌های مستقر در پايانه‌های مسافربري شهرستان‌ها در ارائه خدمات مفيد به مسافرين را از اقدامات اين اداره كل براي ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.
وي با اشاره به این که برنامه‌های نظارتی این اداره کل بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر در تمامی طول سال اجرا می‌شود افزود: با عنایت به اهمیت فصل تابستان آموزش مدیران فنی شرکت‌ها و مکاتبه با شرکتهای حمل و نقل درباره توقف به موقع برای ادای فریضه نماز در حین سفر، نظارت بیشتر شرکت ها برای ارائه بسته های پذیرایی در داخل اتوبوس و استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از دیگر اقداماتی است که در این بخش انجام می‌گیرد.
سرپرست اداره کل حمل ونقل و پايانه‌هاي استان سمنان گفت: با توجه به تعطيلات تابستان و آغاز سفرهای تابستاني هموطنان ،اين اداره كل با برنامه‌ريزي و تمهيدات مناسب بر فعالیت حمل و نقل مسافر جاده ای استان نظارت مضاعفی ایجاد کرده است.
وی افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافرین  برچسب ويژه سامانه پيام كوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربري و شركت‌هاي حمل و نقل مسافر تابعه، آماده دريافت هرگونه شكايات ، انتقادات و پيشنهادات مسافرين از نحوه ارائه خدمات بخش مسافري جاده اي است.
سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه ۳۴ شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار قرار داشتن بیش از یک هزار دستگاه ناوگان جاده ای در امر جابجایی مسافر در استان فعالیت می‌کنند، گفت: بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر مسافر در طول سفرهای تابستانی با ناوگان عمومی جاده‌ای استان در تابستان سال ۹۵ جابجا شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار