کد خبر: 861145
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان:
مقصود دردودی با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئولان باید این فضا را باز نگه دارند تا با ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها شاهد رشد روز افزون تشکلات دانشجویی و پیشرفت دانشجویان باشیم.
وی با اشاره به خطر نفوذ بیگانگان و جریان‌های نفوذی در تشکلات دانشگاهی خاطر نشان شد: مسئولان دانشگاهی نیز باید مراقب نفوذ در دانشگاه‌ها باشند.
این فعال دانشجویی گفت: همه اساتید و مسئولان دانشگاهی باید دلسوز نظام اسلامی باشند و سعی در ایجاد تفرقه میان دانشجویان و نظام اسلامی نداشته باشند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان به ماجرای کوی دانشگاه اشاره کرد و افزود:هدف دشمنان از آن قائله براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود . دشمنان در 18 تیر 78 با پشتیبانی‌ و حمایت غربی‌ها اصل نظام را هدف گرفته بودند و تمام تلاش‌شان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در این راه شکست خوردند .
دردودی با بیان اینکه حادثه 18 تير با هدف براندازی انجام گرفت گفت: رسانه‌هاي غربي از هفته ها قبل برای آتش افروزی خود را آماده کرده بودند. همچنین که اولين تجمع در اعتراض به توقيف یک روزنامه در برابر خوابگاه دانشجويان دانشگاه تهران شكل گرفت که نکته ی جالب توجه در آن این بود که برپاكنندگان اين تجمع دو فرد غير دانشجو بودند كه پس از دستگيري ، درباره چگونگي دريافت كمك مالي و ارتباط با عناصر خارجي و طراحي تجمعات اعتراض آميز اعترافات قابل تأملي داشتند.
درودی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند باید مراقب دشمن بود. گاهی اوقات دشمن خود را در لباس دوست به دانشجویان نشان داده و وارد تشکل‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه طبیعتا این دشمن است كه مى‏خواهد با نام دانشجو در ميان دانشجويان، ایجاد نفوذ و فساد كند افزود: تشکل‌ها بايستى خود نیز هوشياری لازم را داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها