کد خبر: 861130
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از اهتمام شرکت گاز در توسعه شبکه‌های گازرسانی روستایی در سال آینده خبر داد.

سید حمید فانی در دیدار با سید مرتضی‌ بختیاری، قائم‌مقام و جلیل بشارتی، عضو کمیسیون تخصصی امداد مستضعفین آستان قدس رضوی، اظهار کرد: هم‌اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان 75 درصد است و این در حالی بوده که میانگین کشوری آن 68 درصد است. با توکل بر خداوند متعال و تلاش و کوشش خادمان مردم در شرکت گاز خراسان رضوی امروز توانسته‌ایم در حوزه گازرسانی به روستاهای استان 7 درصد بالاتر از میانگین کشوری عمل کنیم.

وی با اشاره به بهره‌مندی قریب 200 روستای استان از نعمت گاز طبیعی در سال 95 افزود: در همین مدت به طور میانگین هر دو روز یک روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 552 روستای استان در حال انجام است.

فانی با اشاره به تداوم عملیات گازرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی طی سال آینده افزود: در سال 96 حداقل 500 روستا را با هدف گازدار شدن در دست اجرا خواهیم داشت. امیدواریم در سال 96 بتوانیم روستاهای بالای 20 خانوار را که از توجیه فنی و اقتصادی برخوردارند به شبکه سراسری گاز کشور متصل کنیم.

سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، نیز در ادامه این دیدار گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه اصلی مسئولان باید تلاش در راستای افزایش رفاه و آسایش آنان باشد.

وی اقدامات شرکت گاز در توسعه خطوط گاز در کشور را قابل تقدیر دانست و گفت: توجه به موضوع محرومیت‌زدایی در روستاها موجب مهاجرت معکوس و در نهایت رشد و توسعه کشور می‌شود. بحمدالله شرکت گاز در این موضوع اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

در این نشست موضوعاتی همچون نحوه گازرسانی به روستاهای دورافتاده جنوب شرق گناباد و روستاهای رشتخوار و خواف مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار