کد خبر: 861129
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی خبر داد ؛
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: 200 میلیارد ریال با اجرای پروژه حذف دفترچه بیمه در مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی این استان صرفه جویی می شود.

حمید داستانی افزود: اجرای این پروژه ملی با موفقیت در همه مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح خراسان رضوی در حال اجرا است.
وی ادامه داد: تعهدات درمانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود. هم اکنون در سطح استان 19 مرکز شامل سه بیمارستان و 16 مرکز درمان سرپایی به صورت مستقیم خدمات می دهند و در بخش درمان غیرمستقیم نیز بیش از چهار هزار نفر طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی هستند.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: امسال 9 هزار میلیارد ریال اعتبارات در حوزه درمان استان در بخش تامین اجتماعی تخصیص یافت. دو سوم این میزان در حوزه درمان غیرمستقیم و بقیه در درمان مستقیم هزینه می شود.
وی افزود: در حوزه درمان مستقیم دو میلیون و 900 هزار نفر به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند و 50 هزار نفر بستری شده اند.
او به برنامه افزایش و توسعه فضای درمان زیر پوشش تامین اجتماعی در شهرستانهای خواف و درگز و دریافت مصوبه در این زمینه نیز اشاره و بیان کرد: توسعه سی.تی.اسکن در بیمارستان تربت حیدریه و فارابی مشهد در آینده نزدیک محقق می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: رویکرد تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید ارائه خدمات به صورت سریع و مناسب است. هم اینک شش واحد اجرایی فعال تامین اجتماعی و 12 شعبه کارگزاری رسمی در این استان فعالیت می کنند.
محمد قوامی افزود: خراسان رضوی دارای 865 هزار بیمه شده اصلی زیر پوشش است که از این تعداد 600 هزار نفر بیمه شده اجباری، 58 هزار صاحبان مشاغل آزاد، 22 هزار بیمه شدگان اختیاری و 15 هزار بیمه رانندگان هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون دو میلیون و 319 هزار نفر در قالب بیمه شدگان تامین اجتماعی و افراد تبعی تحت پوشش در استان هستند. حدود 14 هزار نفر مقرری بگیر بیمه تامین اجتماعی نیز در استان وجود دارند.
او گفت: مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز 93 هزار نفر هستند و هشت هزار و 500 نفر هم از کارافتاده تحت پوشش قرار دارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار