کد خبر: 861127
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
به میزبانی دانشگاه علوم مشهد برگزار می‌شود؛
مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی از سوم تا ششم مرداد ماه ۹۶ در مشهد خبر داد.
مجید ممیزان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اداری شورای سیاسی پژوهشکده بوعلی برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی از سوم تا ششم مرداد ماه ۹۶ در مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد با هدف کسب و کار تازه با استفاده از ایده‌های نو و ابداعی شرکت‌کنندگان راه‌اندازی شده است.
مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رویکرد معرفی محصولات اثرگذار در حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: موادغذایی سالم و خوراکی‌های متبرک، محصولات مذهبی قرآنی و فرهنگی، زیور آلات و سنگ‌های تزیینی و درمانی از محورهای جشنواره است.
ممیزان گفت: محصولات تزئینی، هنری و صنایع دستی، محصولات پوشام، بسته‌بندی و تبلیغات و داروهای سنتی از دیگر محورهای جشنواره هستند.
دبیر اجرایی جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی با اشاره به ارائه پرسش‌نامه با عنوان بوم کسب و کار به شرکت‌کنندگان، بیان کرد: شرکت‌کنندگان به صورت گروهی مراحل توسعه و تجاری‌سازی ایده خود را در این پرشنامه بیان می‌کنند.
در این نشست هادی منوری دبیر علمی جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی با اشاره به ایجاد کسب و کار در حوزه سلامت معنوی با برپایی این جشنواره، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی عمومی جهت برگزاری مسابقات ایده‌پردازی، احیای مجدد نمادهای قدسی و معنوی خاص مشهد، هدایت ایده‌ها و محصولات سوغاتی جدید به سمت سلامت محور است.
وی افزود: مهلت ارسال مقالات از تاریخ ۲۵ خرداد ماه تا ۲۵ مرداد ماه و به مدت دو ماه خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.
دبیر علمی جشنواره کارآفرینی سوغات سلامت معنوی در مورد سایت ارسال مقالات افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت: www.iranbonyan.com ثبت‌نام و مقالات خود را ارسال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار