کد خبر: 861107
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي با اظهار تأسف از سخنان رئيس‌جمهور عليه سپاه گفت: رئيس‌جمهور اگر جان‌برکفان سپاه که جزو ارکان امنيت و اقتدار ملي هستند را تقويت نمي‌کند، حداقل تضعيف نکند.
به گزارش فارس، محمدنبي حبيبي، دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي تصريح کرد: ايشان (روحاني) اگر در مقام تجليل از خدمات سپاه نيست، لااقل با در نظر داشتن مطالبي که امام و رهبري و دلسوزان انقلاب در مورد سپاه گفته‌اند، سکوت بفرمايند. وي در ادامه به مطالبات معيشتي مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ما از موضع رئيس مجلس دفاع مي‌کنيم، دولت اگر بخواهد به مطالبات معيشتي مردم به ويژه بيکاري و اشتغال پاسخ مثبت دهد بايد از حاشيه‌سازي و حاشيه‌پردازي پرهيز کند و فقط دنبال کار باشد. حبيبي با اشاره به عدم ابلاغ برنامه پنج‌ ساله ششم توسعه از سوي رئيس‌جمهور گفت: مجلس بايد پيگير مصوبات خود در زمينه اشتغال در برنامه ششم باشد و دولت را متعهد به اجراي برنامه کند. دولت در چهار سال گذشته ضمن داشتن برخي نقاط مثبت، نقاط ضعف مهمي در حوزه اقتصاد و آسيب‌هاي اجتماعي داشت. بنابراين مشکلات موجود مردم بر کسي پوشيده نيست، لذا دولتي بايد سر کار بيايد که مشکل‌گشا باشد نه مشکل‌آفرين!
 
دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به انعقاد قرارداد توتال با شرکت ملي نفت ايران تأکيد کرد: اگر دولت اين قرارداد را موهبت مي‌داند آن را براي ملت توضيح دهد. منتقدين هم راجع به اين موضوع ايراداتي دارند که دولت موظف به رفع آن است. حبيبي خاطرنشان کرد: راجع به قرارداد با يک شرکت بدعهد فرانسوي که در ايام تحريم رها کردند و رفتند، بايد دلايل قانع‌کننده وجود داشته باشد که توضيحي در اين مورد داده نشده است. وي افزود: نکته مهم در اين قرارداد اين است كه چرا قرارداد محرمانه است. اگر اين قرارداد شيرين است چرا شيريني آن را مردم در سطوح تعهدات دو طرف نبينند. چه تضميني وجود دارد که اين قرارداد 25 ساله همانند قرارداد کرسنت باعث آبروريزي دولت و وزارت نفت نشود. با توجه به اينکه اغلب عاقدين اين قرارداد همان عاقدين قرارداد کرسنت هستند. حبيبي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در ديدار با رؤساي دادگستري‌ها و رئيس قوه قضائيه تصريح کرد: قوه قضائيه همانطور که فرمودند بايد پرچمدار آزادي‌هاي مشروع مردم و حقوق عامه باشد. قضات شجاع و عادل بايد خود را در چنين جايگاهي ببينند. مردم سؤال مي‌کنند مجازات نجومي‌بگيران چه شد؟ مجازات کساني که در قرارداد کرسنت دست داشتند، چه شد؟ مجازات کساني که ميلياردها تومان از اموال بيت‌المال را در دولت يازدهم به غارت بردند چه شد؟ اينها حقوق عامه است.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
1
0
روحانی این حرفها هالیش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
1
0
روحانی اگر کمی تدبیر داشت از این ظرفیت عظیم فرزندان سپاه اسلام بعنوان یک فرصت سود میبرد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
1
0
روحانی فقط کسانی راتقویت می کند که هواپیمای مسافربری ایران را درآبهای خلیج فارس نابود و290مسفر بیگناه که فقط 66کودک دربین آنها بود را پرپر کردند.زبان تیز وبرنده روحانی فقط برسر فرزندان اسلام بلند است ودرمقابل جنایات کودکشها وجلادان انسانهای بیگناه الکن ولال است
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
1
0
آقای روحانی حتما می دانید تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخالفت عملی با آیه قرآن « واعدو لهم ما استطعتم من قوه ... » است ؟! آیا این عمل شما با قانون اساسی و نیز لباس مقدس روحانیت که تن شماست تناسبی دارد ؟ !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار