کد خبر: 861044
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
حجت‌الاسلام طائب:
رئيس قرارگاه عمار از تخريب نهادهاي انقلابي از سوي برخي كاسبان سياسي انتقاد كرد و از آنها خواست به جاي حاشيه‌سازي به دنبال حل مشكلات مردم باشند.
رئيس قرارگاه عمار  از تخريب نهادهاي انقلابي از سوي برخي كاسبان سياسي انتقاد كرد و از آنها خواست به جاي حاشيه‌سازي به دنبال حل مشكلات مردم باشند.
به گزارش رسا، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب، رئيس قرارگاه عمار با اشاره به ضرب‌المثل معروف «نمك خوردن و نمكدان شكستن»، اظهار داشت: اگر قرارگاه خاتم‌الانبيا در سازندگي و ساخت و ساز كشور نقش نداشت، دولت نمي‌توانست در كارنامه فعاليت‌هايش ساخت پل‌ها و جاده‌ها، افزايش توليد نفت، پتروشيمي و رسيدن به مرز خودكفايي در مسئله بنزين داشته باشد. رئيس قرارگاه عمار به حاشيه‌سازي برخي افراد در نماز جمعه عيدفطر تهران اشاره و از آنها به عنوان كاسبان سياسي ياد كرد و اظهار داشت: وقتي برخي تحمل شنيدن يك قطعه شعر انتقادي را ندارند، نمي‌توان انتظار داشت عملكرد موفق ساير ارگان‌ها را به درستي ببينند، به همين دليل به تخريب سپاه و نهادهاي انقلابي مي‌پردازند. وي با اشاره به امضاي برخي قراردادهاي نفتي در روزهاي اخير از سوي دولت، ابراز داشت: متأسفانه استقبال از شركت‌هاي خارجي و ارزش قائل شدن براي سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي براي برخي يك افتخار به شمار مي‌آيد، از اين رو است كه آنها تحمل ورود نهادهاي انقلابي را به توسعه و پيشرفت كشور نمي‌پسندند.
حجت‌الاسلام والمسلمين طائب گفت: نيروهاي اصيل و انقلابي بايد در برابر عمليات‌هاي رواني دشمنان بي‌تفاوت باشند و فعاليت‌هاي خود را با قدرت و قوت تمام انجام دهند و حمله‌كنندگان به سپاه از تجربه گذشتگان پند و درس عبرت بگيرند و از تكرار چنين اقداماتي پرهيز كنند. وي ادامه داد: سپاه از روز تشكيل تاكنون در هر زمينه‌اي مورد هجوم قرار گرفته است، اما از آنجا كه حق ماندني و باطل نابودشدني است، سپاه ميدان را با چنين هجمه‌هايي خالي نخواهد كرد و تنها آبروي مهاجمان را از بين مي‌برد و به جاي هجمه و مشكل‌تراشي به فكر حل مشكلات مردم است. رئيس قرارگاه عمار گفت: تخريب‌كنندگان سپاه، اعتقاد و اعتماد به امريكايي‌ها را ترك كنند و مطمئن باشند خيري براي آنها نخواهد داشت و حمله به حوزه سپاه پاسداران، يادآور حملات ممتد ساليان گذشته به حزب‌الله لبنان و تروريست معرفي كردن آنهاست. وي ادامه داد: اين هجمه‌ها نشان مي‌دهد صرف انتقاد از نهادهاي انقلابي براي برخي كفايت نمي‌كند، از اين رو است كه امريكايي‌ها سپاه را در فهرست تحريم‌ها قرار مي‌دهند و در ادامه شاهد هجوم به چنين نهادي هستيم كه نشان مي‌دهد جريان‌ها دست به دست هم داده‌اند تا بنيادهاي اساسي انقلاب اسلامي را به هم بريزند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
نمی دانیم وجه تسمیه ی دولت تدبیر اعتدال وامید چیست.دولتی که از اعتدال وتدبیر بوئی نبرده ومظهر یاس وناامیدی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
بنظر دولت بی تدبیر قصدش زیاد هم تخریب نهادهای انقلاب نیست بلکه به علت ناتوانی در ایجاد اشتغال ،رفع مشکلات اقتصادی و اصلاح معیشت مردم به دنبال سرگرم کردن آنها به حواشی است، تا گرفتاریهایشان را فراموش کنند.(شاید هم یک تیر وچند نشان است!)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار