کد خبر: 860960
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: احداث زمین چمن استقلال سنندج از طریق ماده 27 به فراخوان گذاشته می‌شود و با شرایط قانونی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

حامد جولائی در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: احداث زمین چمن استقلال سنندج روز یکشنبه از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار به فرخوان گذاشته شد و با شرایط قانونی به بخش خصوصی ماده 27 واگذار می‌شود.

وی گفت: زمین چمن استقلال سنندج با توجه به چند دوره بازسازی و استفاده آن طریق ماده 88 به مشکلات کمبود آب و نیروی انسانی مواجه شده بود که در راستای استفاده مجدد جامعه مخاطب به سرمایه‌گذران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی افزود، این پروژه از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار طی روزهای 18 تیرماه تا 2 مردادماه به فراخوان گذاشته می‌شود و علاقمندان به منظور شرکت در فراخوان عمومی زمین چمن استقلال سنندج در روزهای مشخص شده اعلام آمادگی کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان با مراجعه به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان به آدرس http://kurdesan.msy.gov.ir نسبت تهیه اسناد در بخش آگهی‌ها، مزایده‌ها و مناقصات اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: متقاضیان پس از تکمیل فرم‌های فراخوان درج شده در سایت تا پایان وقت اداری 2 مردادماه به صورت پاکت دربسته از طریق پست اسناد را به اداره کل ورزش و جوانان استان دبیرخانه ماده 27 ارسال کنند.

جولائی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در آینده نزدیک پس از اجرای شرایط قانونی دو استخر سرپوشیده دیواندره و حجاب سنندج را از طریق ماده 27 نیز به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر