کد خبر: 860917
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛
با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان درگز به بهره برداری رسید.

دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل هیات امنای ارزی در بیمارستان امام خمینی(ره) نصب و مکان این دستگاه نیز با هزینه ای بیش از ۴۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

با بهره برداری از این دستگاه که در راستای ارتقاء خدمات به مردم منطقه و برنامه تحول نظام سلامت راه اندازی شده است، از ارجاع بیماران به ویژه مصدومان سوانح جاده ای به مشهد و یا دیگر شهرها جلوگیری می شود.

بهره برداری از دستگاه سی ارم نیز از دیگر برنامه های سفر معاون درمان به شهرستان درگز بود، این دستگاه با هزینه ای بیش از ۲ میلیارد ریال به منظور استفاده در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) خریداری شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید و در جریان روند ارائه خدمات در این شهرستان قرار گرفت.

نشست با رییس و مسئولان شبکه بهداشت و درمان درگز از دیگر برنامه های سفر دکتر بدیعی معاون درمان دانشگاه و هیات همراه بود.

گفتنی است: در این بازدید دکتر وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی، دکتر خیامی مدیر نظارت و اعتبار بخشی و آقای عزتی مدیر پرستاری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد را همراهی نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار