کد خبر: 860697
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هشت پروژه ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی پنج تا ۹۰ درصد در استان مرکزی نیازمند تامین اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هشت پروژه ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی پنج تا ۹۰ درصد در استان مرکزی نیازمند تامین اعتبار است.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست وزیر ورزش و جوانان با هیات های ورزشی و سمن های حوزه جوانان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: این پروژه ها شامل پروژه پیست تارتان مجموعه ورزشی ۱۵۰۰۰نفری امام خمینی (ره) با ۳۰درصد پیشرفت، خانه کشتی اراک با ۹۰ درصد پیشرفت، نصب اسکوبرد ورزشگاه ۱۵۰۰۰نفری امام خمینی (ره )با ۸۰ درصد پیشرفت، پیست اسکیت اراک با ۸۰ درصد پیشرفت، پیست دوچرخه سواری اراک با ۴۰ درصد پیشرفت، سالن دو و میدانی اراک با ۲۰ درصد پیشرفت و سکوی تماشاچی تفرش با پنج درصد پیشرفت است.

وی افزود: همچنین ۱۶پروژه نیمه تمام از محل اعتبارات ملی و ۲۰پروژه نیمه تمام از محل اعتبارات استانی که مجری آن اداره کل ورزش و جوانان می باشد در استان مرکزی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ۷۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۴۹هیات ورزشی و ۳۶۸ هیات ورزشی در سطح استان فعالیت دارند.

حقدادی ادامه داد: همچنین ۴۰ سمن حوزه جوانان در استان فعال هستند که در سال ۹۲ تعداد آنها ۱۲ سمن بود و ۴۴سمن نیز در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی، اجتماعی و مباحث ازدواج فعال هستند که هر کدام در حوزه فعالیت خود دستاوردهای خوبی کسب کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: سرانه فضای ورزشی استان مرکزی در حال حاضر ۸۶صدم متر است که تامین ۴۸درصد آن مربوط به اداره کل ورزش و بقیه مربوط به دیگر سازمان ها و نهادهای استان است.

وی گفت: طی سال گذشته ۶۰۰ قهرمان از استان مرکزی در عرصه های مختلف ورزشی در رقابت های بین المللی و جهانی و آسیایی حضور داشتند که موفقیت های قابل توجه به دست آوردند.

حقدادی تامین زمین برای ایجاد و تاسیس خانه جوانان، ساماندهی شبکه های تخصصی در سمن ها و همکاری دستگاه های اجرایی استان در اجرای ماده ۵۵ قانون الحاقی آموزش و پرورش را ازجمله خواسته های حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی در راستای تحقق برنامه های مرتبط با جوانان عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار