کد خبر: 860683
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
نيروهاي انقلابي نمي‌توانند در مقابل تضعيف مؤلفه‌هاي قدرت ملي سکوت نمايند، چراکه اين انقلاب به آساني به دست نيامده و خون هزاران شهيد پاي انقلاب ريخته شده است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بسيج، سردار غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در يادواره احمد متوسليان و يارانش در شيراز با بيان اينکه از جمله مؤلفه‌هاي اصلي قدرت ملي در جمهوري اسلامي ايران ولايت فقيه، ايستادگي مردم و قواي مسلح مي‌باشند، افزود: ولايت فقيه به عنوان رکن اساسي انقلاب و نظام اسلامي است و عدم اطاعت از فرامين ايشان منجر به تضعيف قدرت ملي کشور خواهد شد.
 
وي مقاومت و ايستادگي مردم را مؤلفه ديگر قدرت ملي برشمرد و افزود: اراده و ايستادگي ملت ايران دومين سرمايه انقلاب و کشور است و اگر روحيه مقاومت با طبل سازش تضعيف شد چگونه مي‌توانيم قدرت ملي را ارتقا دهيم. رئيس سازمان بسيج مستضعفين سومين عامل و مؤلفه قدرت ملي را قواي مسلح و به ويژه سپاه پاسداران عنوان كرد و با اشاره به فرموده امام که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: اين جمله امروز هم تازه و با طراوت است و نمي‌توان باور کرد افرادي که سپاه را تضعيف مي‌کنند از روي سهو و غفلت است. وي در ادامه خاطرنشان کرد: تضعيف جريان مقاومت که نماد آن بسيج و سپاه مي‌باشد، گناهي نابخشودني است. سردار غيب پرور با تأکيد بر اينکه بسيج و سپاه جانشان را براي مردمي که از سوي دشمن تهديد شوند فدا خواهند کرد، افزود: خط‌کشي‌هاي سياسي مرسوم براي ما بي‌معني است و ما از تمام ايرانياني که زير چتر جمهوري اسلامي هستند، فارغ از نگرش‌هاي سياسي آنها، دفاع مي‌کنيم.
 
جانشين فرمانده کل سپاه در امور بسيج با اشاره به اوايل انقلاب اسلامي که پاسداران را «چماق‌دار» خطاب مي‌کردند، افزود: برخي‌ها لفظ «چماق‌دار» را به «تفنگدار» تغيير دادند و با همان ادبيات سپاه و پيشکسوتان جهاد و ايثار را مي‌کوبند. غيب‌پرور با تأکيد بر اينکه سپاه حافظ انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن است گفت: نيروهاي انقلابي نمي‌توانند در مقابل تضعيف مؤلفه‌هاي قدرت ملي سکوت نمايند، چراکه اين انقلاب به آساني به دست نيامده و خون هزاران شهيد پاي انقلاب ريخته شده است.
 
وي با بيان اينکه در شرايط فعلي بايد به انسجام داخلي بيش از پيش بها داد، تفرقه را پيام شيطان دانست و گفت: فهم کلام ولايت و اجرايي نمودن آن تکليف ماست و رهبري معظم انقلاب از ما پاسداري غيرمحافظه‌کارانه را خواسته‌اند. وي افزود: در حالي که دشمنان نشان‌دار سپاه در امريکا، اروپا و عربستان در حال هجمه و اهانت به سپاه هستند، بسيار تعجب‌برانگيز است که عده‌اي نيز در داخل سپاه را آماج حملات خود قرار داده‌اند. وي گفت: حمله موشکي سپاه به تروريست‌ها و دشمنان مردم ايران باعث به رخ کشيده شدن اقتدار جمهوري اسلامي ايران گرديد و همزماني افزايش تخريب سپاه با اين رويداد سؤال‌برانگيز است. وي در پايان گفت: سپاه با بهره‌گيري از تجارب خود در طول نزديک به چهار دهه گذشته، با اقتدار از اين شرايط عبور خواهد کرد و لحظه‌اي در دفاع از ارکان انقلاب اسلامي و مردم ترديد نخواهد کرد و هجمه‌ها و نامهرباني‌ها و زخم زبان‌هايي که از گوشه کنار مطرح مي‌شود، نمي‌تواند هيچ خللي در عزم پولادين آنها وارد نمايد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
والله باید با ...که عملا به نماینده آمریکا تبدیل شده برخورد قاطع صورت گیرد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار