کد خبر: 860524
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
در این چند ماه کاراگاهان مشغول بررسی وتحقیقات در استان های دیگر منجمله استان فارس بودند که روز گذشته این سارق و قاتل فراری که سیامک نام دارد با یک سری عملیات تعقیب ‌وگریز اطلاعاتی وبا به موقع عمل نمودن نیروهای انتظامی استان فارس این سارق حرفه‌ای سابقه دار دستگیرشد .

به گزارش خبرنگار حوان  فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پی دستگیری سارق مسلح بانک مسکن  خیابان حکیم شفایی    ( ملاصدرای) اصفهان  که  منجر به شهادت ستوان  مهدی محمدی شد اظهار نمود : صبح روز یکشنبه 17بهمن ماه  سال 95 ستوان  مهدی محمدی در درگیری با سارق مسلح به فیض شهادت نائل آمد وپلیس دراین مدت بدنبال  قاتل وسارق فراری بود که روز گذشته با همت نیروهای انتظامی استان فارس وی در حین ارتکاب جرم دستگیر شد.

سردار عبدالرضا آقا خانی  با بیان اینکه این مجرم تک رو بوده و در سرقت ها به تنهایی اقدام می کرده است، گفت : این مجرم در دو استان اصفهان و فارس اقدامات مجرمانه را انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه آخرین اقدام مجرمانه این فرد در استان اصفهان سرقت مسلحانه از بانک مسکن خیابان ملاصدرا بوده است، ابراز داشت: در این اقدام مجرمانه یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام شهید محمدی شهید شد.

وی افزود: تیمی از کاراگاهان در این چند ماه مشغول بررسی  وتحقیقات در استان های دیگر منجمله استان فارس را داشتند  که روز گذشته  این سارق و قاتل فراری  با به موقع عمل نمودن نیروهای انتظامی استان فارس این مجرم سابقه دار دستگیرشد .

واما ماجرا وجزئیات دستگیری سارق حرفه‌ای بانک‌های کشور در شیراز توسط فرمانده انتظامی استان فارس تشریح شد                 سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به نحوه دستگیری این خاطی نظم وامنیت در کشوراظهارداشت : از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 13 تیرماه عملیات دستگیری سارق حرفه‌ای بانک‌های کشور به نام سیامک در شیراز آغاز شد و در نهایت با یک سری عملیات تعقیب  ‌وگریز اطلاعاتی، این سارق حرفه‌ای حدود ساعت 6 بعد از ظهر به دام افتاد.

سردار گودرزی کفت : این سارق به صورت بسیار پیچیده‌ای اقدام به سرقت می‌کرد و از ضریب هوشی بالایی برخوردار بود به‌ طوری‌که تجهیزات نظامی را خودش می‌ساخت واز ازآن در سرقتها استفاده می کرده

وی تصریح کرد: سارق حرفه‌ای مذکور سال گذشته برای سرقت از بانک مسکن در اصفهان مأمور نیروی انتظامی این استان را به شهادت رسانده وپی سرقتهای پیچیده دیگر 12 فقره سرقت مسلحانه دیگر از بانک‌های دیگر کشور داشته است او دراعترافاتش به  8 فقره سرقت از بانک‌های شیراز و 4 فقره سرقت از بانک‌های اصفهان توسط این سارق صورت گرفته که مبلغ به سرقت رفته از بانک‌های شیراز 2 میلیارد و 620 میلیون تومان بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اذعان داشت : پس از اقدامات اطلاعاتی مداوم متوجه شدیم که محل سکونت این سارق در محدوده قصرالدشت شیراز است که با بالگرد چندین بار این مناطق را رصد کردیم، که برای دستگیری این سارق مسلح 500 ساعت کار طاقت‌فرسای اطلاعاتی  وشناسایی انجام شد.

گودرزی ابراز داشت : این سارق مسلح در حین تعقیب و گریز، با تماس تلفنی با همسرش خواستار سوزاندن مدارک جرمش در منزل شده بود که با ورود مأموران به خانه وی، این مدارک ثبت و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: سارق بانک با تغییر چهره به سرقت بانک‌ها می‌پرداخت و دارای وسایل گریم بود و پس از به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی در اصفهان، وارد شیراز شده بود؛ این سارق به‌ صورت انفرادی اقدام به سرقت از بانک می‌کرد، اما دیروز 6 نفر از عوامل مرتبط با وی نیز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان داشت: از این سارق مسلح دو قبضه سلاح، خشاب و تعدادی فشنگ، پلاک جعلی ماشین، گذرنامه، انواع کلید ماشین ولوازم  دیگرثبت و ضبط شد.

 این سارق مسلح در حضور خبرنگاران در خصوص به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی در اصفهان اعتراف کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار