کد خبر: 860520
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان اعلام کرد:
رفع تنگناهای مالی، ساختار نیروهای انسانی و قوانین اجرایی اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور از نیازهای ضروری است که باید به آن‌ها پرداخته شود.

به گزارش جوان ،معاون پرورشی، آموزش و پرورش استان اصفهان:در دومین دوره آموزشی، مهارتی مدیران اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور اظهار داشت: اردوها برای دانش آمزان علاوه بر تلطیف روحیه آنان جنبه آموزشی وتعلیم تربیت در فضاهای دسته جمعی و عمومی دارد ودر بحث آموزش اجرا می‌شود که این اقدامات در کلان آن تربیت مطرح است.

محمدجواد احمدی  : آموزش رسمی و غیررسمی دو نوع آموزش موجود در آموزش و پرورش است، آنچه که صاحب نظران در بحث آموزش مطرح می‌کنند، بحث آموزش غیررسمی است چرا که آموزش رسمی 30 درصد و غیررسمی 70 درصد در یادگیری تأثیرگذار است.

وی افزود : در بحث فراگیری و شکل‌دهی شخصیت رفتاری، فردی و روانی فرد یکی از محوری‌ترین کارهایی که در میدان تعلیم و تربیت انجام می‌شود بحث اردوها است که انجام این فعالیت  بسیارمهم است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اردوگاه‌های میدان اصلی، تعلیم و تربیت هستند ومورد اعتمادترین شخصیت‌های جامعه از دیدگاه ونظرسنجی‌ها  این حرکت معلم‌ها هستند، چرا که کلاس اصلی یادگیری در اردوها برگزار می‌شود و آنجاست که دانش‌آموز با طبیعت می‌تواند طبیعت خدادادی خود را شکل دهد.

احمدی با بیان اینکه تمامی صاحب نظران در طول تاریخ خلقت بشر، معتقدند مناسب‌ترین شیوه تعلیم و تربیت، شیوه الگویی است، ادامه داد: یکی از طبیعت‌ها اردوگاه‌های ماست، نکند به دلیل مشکلات و معضلات از اردوها غافل شویم که کلاس اصلی آموزش و پرورش هستند.

وی با بیان اینکه تعاون و همدلی باید در اردوها شکل گیرد، عنوان کرد: امیدواریم در دومین دوره آموزشی، مهارتی مدیران اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور تمام مسؤولان اردوگاه‌ها به اهمیت این مهم بیش از پیش آگاه شوند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی در طول تبلیغات خود به راه انداختن فضای گردشگری اشاره می‌کردند، توریست‌های داخلی و خارجی بسترشان از مدرسه آغاز می‌شوند چرا که رونق توریست داخلی باید از همین درون مدرسه‌ها به وسیله اردوگاه‌ها اتفاق افتد.

وی بیان کرد: هم‌چنین این نامزدها در تبلیغات خود به آسیب‌های اجتماعی اشاره کردند چرا که یک معضل مهم است، باید توجه داشته باشیم که اگر یک طرف سکه آسیب‌های اجتماعی باشند باید در آن طرف سکه شادی‌ها و نشاط مردم افزایش پیدا کند که یکی از دانشگاه‌های آن بحث رونق دادن به اردو و اردوگاه‌ها است.

احمدی در پایان گفت : رفع تنگناهای مالی، ساختار نیروهای انسانی و قوانین اجرایی اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور از نیازهای ضروری است که باید به آن‌ها پرداخته شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار