کد خبر: 860093
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
سردار منصوری فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع):
هرجا همراه با آرمان های شهدا بودیم ، پیروز شدیم و هرجا از مسیر شهدا فاصله گرفتیم دچار ضرر و زیان شدیم
به گزارش مدیرروابط عمومی قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه سپاه پاسداران، سردار قدرت الله منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هرجا همراه با آرمان های شهدا بودیم ، پیروز شدیم و هرجا از مسیر شهدا فاصله گرفتیم دچار ضرر و زیان شدیم .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم مسیر شهادت است گفت: این سیر از شهادت امام علی علیه السلام در مسجد کوفه شروع و تا شهدای کربلا تداوم پیدا می کند. و ادامه آن تاسیس انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا در هشت سال دقاع مقدس به پیروزی ها و موفقیت هایی دست یافته که این پیروزی ها و موفقیت ها را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس جنگ بسیار سختی بود و تقابل حق و باطل بود و ما توانستیم با دست خالی و روحیه شهادت طلبی و ایثار جوانان این مرز و بوم مقابل دشمن و تمام متحدانشان بیاستیم

سردار منصوری تاکید کرد: آن جوانان با اخلاص و ایثارگری و فداکاری توانستند دشمن را از پا در آوردند. جوانان امروز با همین روحیه تا کنون در تمام صحنه ها پشت سر ولایت فقیه و آرمان های امام و شهدا حضوردارند.

وی تصریح کرد: اگر خدای نکرده اتفاقی بیافتد مثل جوانان هشت سال دفاع مقدس باز هم حماسه آفرین خواهند بود و درس بزرگی به دشمن خواهند داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران با اشاره به خصوصیات شهدای اطلاعات گفت: شهدای اطلاعات از افراد مومن و ایثارگر و ارزشی زمان هشت سال دفاع مقدس بودند. از ویژگی های بارز آنان می توان به گمنامی و اخلاص در کار اشاره کرد.

سردار منصوری ادامه داد: ما بهترین نیروهای ارزشمندی را داشتیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدن از جمله این نیروها می توان به شهدای اطلاعات اشاره کرد که از شجاع ترین و بارزترین نیروهای انقلابی و مدافع آرمان های امام و شهدا بودند. نکته بارز اینکه این شهدا مانند سایر شهدای دفاع مقدس از خانواده های متدین و مذهبی و ارزشی بودند.

وی با اشاره به رویکرد ها و خط مشی یادواره های شهدای اطلاعات عنوان کرد: کارهای خوب و ماندگاری در حیطه برگزاری یادواره شهدای اطلاعات انجام شده است . یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهید وشهادت می تواند برای نسل جدید برگزار شود و البته چنانچه از حالت حاشیه ای در بیاید و با فرهنگ بومی مناطق برگزار گردد و منطبق با فرهنگ هر منطقه باشد. بهتر است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار