کد خبر: 859617
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان خبر داد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان گفت: بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد ۴ هزار شغل برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

فرشید جهانبین در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای ایجاد ۱۳۵ طرح اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

به گفته وی، ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار از محل منابع بانکی برای اجرای ۷۰ طرح و ۱۰ میلیارد ریال نی از محل اعتبارات امدادی برای ایجاد ۶۵ طرح اشتغال‌زایی از ابتدای امسال تا کنون پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان اعتبارات بانکی ابلاغ شده امسال در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان زیرپوشش امداد را ۶۵۷ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم این اعتبار ابلاغ شده در ماه جاری توسط بانکهای عامل پذیرش و عملیاتی شود.

جهانبین تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان با هدف توانمندسازی اقشار نیازمند از اولویت‌های کمیته امداد است و اقدامات قابل توجهی در این زمینه در طول سال‌های اخیر در سطح کشور و استان انجام گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان افزود: مجموعاً بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد ۴ هزار شغل برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سال‌جاری در نظر گرفته شده است.

جهانبین در پایان اضافه کرد: منابع امدادی امسال در زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر