کد خبر: 859613
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
امیر پوردستان:
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: عملیات موشکی سپاه، پاسخی محکم و مقتدر به اظهارات خلاف واقع سران کشورهای مرتجع نیز محسوب می‌شود.
جوان آنلاين: امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه در دیرالزور ضد مواضع داعش، اظهار داشت: این اقدام، پاسخی به تروریست‌ها و کسانی که خیال خام تهدید و تجاوز به این آب و خاک را در سر می‌پرورانند، بود.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر سپاه گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور را به رخ دشمنان کشاند، ادامه داد: عملیات موشکی سپاه، پاسخی محکم و مقتدر به اظهارات خلاف واقع سران کشورهای مرتجع نیز محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان پاسخ هر تهدیدی را قاطعانه و در موقع لزوم به دشمنان خواهند داد.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید علیه کشور گفت: ارتش  همگام با سایر نیروهای مسلح در بخش‌های زیادی از کشور به‌ویژه در مزرهای غربی آمادگی دارد تا هرگونه تخلف و تحرک دشمن علیه مرزهای کشورمان را با قدرت پاسخ دهد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مجمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
سبک و چابک سازی یگان های ارتش لازم و ضروری است.
یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
درود بر پوردستان درود بر روحانی درود بر تمامنیروهای مسلح نظامی انتظامی بسیج سپاه ارتش اطلاعات مرزداران و .... اتحاد خودرا حفظ کنید تا ایران اسیب نبیند وطنم ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
خوب بدبخت جوان انلاین چرا نظرات را ثبت نمی کنید هرجا به نفع شما یا لابی شماست ثبت می کنید حتی توهین باشد اما بنده از وحدت نوشتم ولی جرات نکردید ثبت کنید چون ار پوردستان به خاطر سخنانش تشکر کردم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار