کد خبر: 859445
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
سید احمد محمدی

دارنده مدال های نقره و برنز جهان با ابراز تاسف از اینکه نمی‌تواند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی بگیرد گفت: پس از عمل جراحی یک سال از میادین دور هستم و به لحاظ بدنی شرایط مناسبی برای حضور در این مسابقات سنگین ندارم.

سید احمد محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره غیبتش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بدلیل دوری یکساله از تشک کشتی پس از عمل جراحی رباط پای راست اظهار کرد: مرداد ماه سال گذشته بر روی رباط پایم عمل جراحی انجام دادم و پس از طی کردن دوران نقاهت و با تلاش زیاد از یک ماه پیش تمرینات سنگین خود را با هدف حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آغاز کردم اما دوری یکساله از میادین و تمرینات باعث شد علی‌رغم میل باطنی‌ام نتوانم در این رقابت‌ها حاضر شوم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان افزود:خوشبختانه وضعیت پایم بسیار خوب است و عمل جراحی‌ام موفقیت آمیز بود اما همه می دانند رقابت‌های انتخابی تیم ملی رویداد بسیار سنگینی است که همه مدعیان در آن حضور دارند و من به دلیل دوری از شرایط مناسب بدنی توان حضور در این رویداد سنگین آنطور که از من انتظار می رود را ندارم.خیلی دوست داشتم شرایطم بگونه‌ای بود که در این مسابقات کشتی بگیرم و تلاش زیادی هم انجام دادم تا خودم را برسانم ولی متاسفانه امکان پذیر نیست و باید قید حضور در این مسابقات را بزنم.

وی خاطرنشان کرد: همه حریفانم طی یک سال گذشته در رویدادهای مختلف داخلی و یا خارجی کشتی گرفتند و بصورت مداوم در تمرینات حضور داشتند اما من بدلیل عمل جراحی توان حضور در تمرینات و مسابقات را نداشتم، به همین دلیل آنطور که خودم و مردم دوست دارند نمی‌توانم در رقابت‌های انتخابی کشتی بگیرم. مسابقات انتخابی بسیار سنگین است و در حال حاضر آمادگی جسمانی ام در حدی نیست که بتوانم در یک روز 5 مبارزه سنگین را پشت سر بگذارم.

محمدی ادامه داد: با توجه به شرایطی که دارم برایم در این مسابقات برد یا باخت مهم نیست اما مردم دوست دارند همانند سابق کشتی بگیرم اما متاسفانه وضعیتم چنین اجازه ای به من نمی‌دهد.ان‌شاءالله به مرور به آمادگی مطلوب می‌رسم و مانند سابق بر روی تشک مبارزه جنگنده ظاهر خواهم شد. اگر به جای رقابت‌های انتخابی تیم ملی قرار بود در یک تورنمنت شرکت کنم قطعا این کار را می کردم اما سطح این مسابقات سنگین است و ممکن است حتی سلامتی‌ام به خطر بیفتد.

وی درباره برنامه‌ای آینده خود گفت:با تیم بیمه رازی برای حضور در لیگ کشتی قرارداد امضا کردم و قرار است در دور رفت لیگ کشتی و ان‌شاءالله جام باشگاه های جهان برای این تیم کشتی بگیرم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار