کد خبر: 859176
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
رئیس مجمع نمایندگان استان خبر داد:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: وعده های شرکت گاز در خراسان رضوی مبنی بر اتصال هر روز یک روستا در سال 95 بصورت کامل محقق شد.

حسین مقصودی با اشاره به رشد بی نظیر شاخص گازرسانی در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: گازرسانی به مناطق کمتر برخوردار استان موجب افزایش نشاط و شادی در بین مردم شده است.

وی تاکید کرد: همه مدیران و مسئولان کشور باید تلاش در راستای توسعه خدمات زیربنایی در سطح روستاهای دوردست را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ارتقا شاخص گازرسانی در دولت یازدهم را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: دولت علی رغم وجود مشکلات فراوانی که در بحث تامیین اعتبار دارد توانسته تاکنون روستاهای زیادی را در خراسان رضوی به شبکه سراسری گاز کشور متصل کند.

وی با اشاره به اتصال هر دو روز یک روستای استان به شبکه سراسری گاز کشور در سال گذشته اضافه کرد: کلیه وعده های شرکت گاز در خراسان رضوی طی سال 95 محقق شده است.

مقصودی اظهار امیدواری کرد: ان شاا... با هم دلی و همزبانی تمامی بخش های کشور اعم از دولت و مجلس و تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی طی سال جاری شاهد بهره مندی روزانه یک روستا از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه گاز خراسان رضوی در تامین گرما و آسایش مردم گفت: در مدت زمان حضور جناب آقای فانی در سکانداری مجموعه گاز استان شاهد کمترین حجم مراجعات مردمی چه در بحث مطالبات پیمانکاران و همچنین تقاضاهای گازرسانی بوده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار