کد خبر: 859146
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
تهيه‌کننده مجموعه تلويزيوني «زير پاي مادر» درباره پايان‌بندي اين سريال توضيحاتي را ارائه داد.
پايان‌بندي مجموعه تلويزيوني «زير پاي مادر» منجر به ارائه نظرات مختلفي از سوي مخاطبان شد. برخي دوست داشتند خليل کبابي با رخساره ازدواج کند و برخي هم بازگشت او به زندگي سابقش را پسنديدند. اين اظهارنظرها موج گسترده‌اي در فضاي مجازي ايجاد کرد و با واکنش‌هاي متفاوتي همراه بود، در اين ميان بازيگران سريال هم به بيان نکاتي پرداختند که شائبه سانسور و تغيير پايان سريال را ايجاد کرد. در ادامه اين اظهارنظرها زينب تقوايي، تهيه‌کننده مجموعه «زير پاي مادر» يادداشتي نوشته که متن کامل آن در ادامه مي‌آيد:
پايان زير پاي مادر، پاياني بر همه چيز نبود. مدت‌ها بود که لااقل من به شخصه نديده و نشنيده بودم که يک سريال تا اين حد در خانه بينندگان نفوذ کند و شاهدم بر اين مدعي سونامي از موافقان و مخالفان فينال پخش شده باشد.
 
مخالفاني که نپسنديدند و گذشت و دادن فرصت مجدد به کسي که خطايي در گذشته مرتکب شده بود را شايسته آن شخصيت ندانستند و علاقه‌مند بودند که دو نفري که خاستگاه شرعي داشتند به آن برسند و ديگر گروهي گذشت رخساره و خليل از دل و خواسته‌شان براي کمک به بقيه اعضاي خانواده که شکننده‌تر بودند را پسنديدند و در ميدان طرفداران فينال ارائه شده قرار گرفتند و اين دو نظريه دليل بر پاياني بر همه چيز نيست، همانطور که فينال ارائه شده پاياني بر اين يادداشت نيست. در پايان و عرض تشکر از همه موافقان و مخالفان فينال قصه ما که با اشتياق شب‌هاي پيشين را دنبال کردند، از همه عوامل اين مجموعه تشکر مي‌کنم و عرض دلجويي و خسته نباشيد جانانه‌اي به کارگردان و نويسنده پروژه زير پاي مادر دارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار