کد خبر: 859132
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد پاكستاني كه همراه سه همدست خود مرد 27 ساله‌اي را در شهرستان چابهار ربوده بودند، دستگير شدند.
سردسته باند در بازجويي با اقرار به آدم‌ربايي به قتل دو مرد در كشور پاكستان اعتراف كرد. سردار  حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان درباره اين حادثه گفت: در تاريخ يازدهم ارديبهشت ماه امسال در پي دريافت گزارشي مبني بر آدم‌ربايي مردي 27 ساله در يكي از خيابان‌هاي شهرستان چابهار، بررسي‌هاي گسترده و تخصصي توسط تيم‌هاي اطلاعاتي و كارآگاهان پليس آغاز شد.
بررسي‌ها نشان داد آدم‌ربايان پس از ربودن اين فرد، طي تماس با خانواده وي، براي آزادي گروگان درخواست مبلغ 150 ميليون تومان كرده‌اند.
 
اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: كارآگاهان پليس در بررسي‌هاي ميداني و انجام اقدامات تخصصي، ردپاهايي از يك موتور‌سوار در زمان ربايش را به دست آوردند و در ادامه موفق شدند هويت مرد موتور‌سوار را شناسايي و سپس در يك عمليات غافلگيرانه متهم را در چابهار دستگير كنند.  سردار رحيمي با اشاره به اينكه اين فرد در تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس به ربودن جوان 27 ساله با همكاري دو نفر ديگر و سركردگي يك سارق حرفه‌اي به قصد اخاذي اعتراف كرد، افزود: مأموران پليس در يك عمليات غافلگيرانه با شناسايي محل نگهداري فرد ربوده شده، ضمن دستگيري دو متهم ديگر پرونده، فرد ربوده شده را نيز آزاد كردند.
 
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان ضمن بيان اينكه عامل اصلي اين آدم‌ربايي يك تبعه كشور پاكستان بوده و پس از وقوع جرم مدام محل اختفاي خود را تغيير مي‌داد، تصريح كرد: كارآگاهان پليس، اين فرد را نيز بامداد ديروز طي يك عمليات غافلگيرانه در چابهار دستگير و در بازرسي از محل اختفاي اين آدم‌ربا، يك قبضه سلاح كمري و مهمات و مقاديري مواد مخدر را كشف كردند.
متهم در تحقيقات فني ضمن اعتراف به آدم‌ربايي به دو فقره قتل در كشور پاكستان و درگيري مسلحانه با مأموران پليس پاكستان اعتراف كرد. تحقيقات از متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار