کد خبر: 859098
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
photo_2017-06-28_10-39-37.jpg

مایکروسافت با طراحی یک پلتفرم تجزیه تحلیلی، دانش عظیم خود را به حوزه ورزش سوق داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، ماشین تجزیه تحلیلی جدید مایکروسافت می‌تواند با پیش‌بینی مصدومیت‌های پیش روی ورزشکاران به تیم‌های ورزشی کمک کند و عملکرد فردی ورزشکاران را نیز بهبود بخشد.

مایکروسافت امروز پلتفرم عملکرد ورزشی جدید خود را معرفی کرد، سامانه‌ای که کمک به تیم‌های ورزشی را توسط بهبود عملکرد اعضای تیم با استفاده از فناوری یادگیری ماشین هدف قرار داده است.

این سامانه توسط گروه "مایکروسافت گاراژ" ابداع شده است، گروهی که مسئولیت ابداع نوآوری‌های بی‌نظیر را برعهده دارد.

این سامانه برای شناخت بیشتر مربیان نسبت به شرایط ورزشکاران خود طراحی شده است و با اطلاعات گسترده‌ای که از هر بازیکن به مربی می‌دهد کمک می‌کند تا مربی بتواند روش‌های متفاوتی را در مواجهه با شرایط مختلف اتخاذ کند.

به عنوان مثال این سامانه می‌تواند براساس آخرین آمار و اطلاعات عملکردی بازیکن، هشدار دهد که بازیکن در معرض مصدومیت قرار دارد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است یکی از مزیت‌های اصلی این سامانه برخورداری از ابزار تجاری اختصاصی مایکروسافت مانند" Power BI" (مجموعه هوشمند ابری که در محصولاتی نظیر "اکسل" استفاده شده است) می‌باشد.

"جف هنسن" مدیرکل مایکروسافت برند استودیو گفت: تصور کنید از این پس در شرایط سخت و پیچیده به جای تصمیمات ریسکی بتوانید قاطعانه و با اطمینان تصمیم بگیرید. جایی که برد و باخت را وزش باد، سوخت و ساز بدن ورزشکاران یا 30 دقیقه زودتر به رختخواب رفتن ورزشکار رقم می‌زند."

تیم‌های ورزشی حرفه‌ای مانند رئال سوسیه‌داد که در لالیگای اسپانیا شرکت دارد در حال حاضر از این سامانه بهره می‌برند اما هدف مایکروسافت بسط این فناوری میان همه حرفه‌ای‌ها و وارد کردن آن به مراحل دیگر نظیر استفاده در مدارس ورزشی آماتور است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار