کد خبر: 859041
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
احسان امینی

دارنده مدال طلای کشتی آزاد آسیا با بیان اینکه خاطرات خوبی از حضور در دنیای کشتی ندارد گفت: شرایط کاری‌ام به واسطه حضور در آتش‌نشانی بگونه‌ای نبود که بتوانم به حضور در کشتی ادامه بدهم.

احسان امینی در گفتگو با ایسنا، درباره علت خداحافظی زودهنگام خود از دنیای کشتی اظهار کرد: واژه خداحافظی از دنیای کشتی برازنده نفراتی مانند سوریان، دبیر، حیدری و ... است. آن‌ها بودند که از دنیای کشتی خداحافظی کردند نه من که خود را در حد بزرگان کشتی ایران نمی‌دانم. بهتر است بگوییم از کشتی کناره‌گیری کردم.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: من به عنوان آتش‌نشان در کرمانشاه مشغول به کار هستم که 14 روز باید در محل کارم باشم و 7 روز استراحت دارم.به همین علت نمی‌توانم به صورت حرفه‌ای در کشتی حضور داشته باشم و بهتر دیدم با توجه به این شرایط دیگر در کشتی نباشم.البته برای حفظ سلامتی‌ام به ورزش ادامه می دهم اما دیگر بصورت حرفه‌ای در کشتی نخواهم بود.از سوی دیگر نزدیک 30 سال سن دارم و با توجه به شرایطی که دارم بهترین کار را کناره‌گیری از کشتی دیدم.

وی با بیان اینکه خاطرات خوبی از حضور چندین ساله در کشتی ندارد گفت:شاید اشتباهات یا کم کاری خودم باعث شد به آنچه که در کشتی دنبالش بودم نرسم اما هنوز هم می‌گویم هر چه که دارم از کشتی است.

امینی خاطرنشان کرد: پیش از المپیک ریو در رقابت‌های جام تختی با شکست مقابل رقبا حذف شدم اما در مسابقات قهرمانی کشور بر سکوی نخست ایستادم اما همان موقع نیز هدفم رسیدن به تیم ملی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان هیات کشتی کرمانشاه مراسمی برای ارج نهادن به افتخارآفرینی‌های او ترتیب داده اند یا خیر گفت: من از کسی توقعی ندارم و همانطور که گفتم خداحافظی برای بزرگان است نه من.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار