کد خبر: 859036
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
بسکتبال جوانان

احسان صمدی با اشاره به شرایط خوب تیم ملی بسکتبال جوانان پیش از جام جهانی مصر گفت: شرایط جام جهانی قابل پیش‌بینی نیست اما آماده‌ایم تا عملکرد خوبی در این تورنمنت بزرگ داشته باشیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال جوانان ایران در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی مصر اظهار کرد: به نظرم اکنون که در آستانه اعزام هستیم شرایط خیلی خوبی داریم. از روزی که اردوهایمان برای جام جهانی شروع شد روند رو به رشدی داشتیم و گام به گام پیش رفتیم و اکنون در نقطه ایده آل قرار گرفته‌ایم. ما در ایران تمرین‌های خوبی داشتیم و اردوی صربستان هم واقعا در کارمان تاثیرگذار بود و حالا آماده‌تر شده‌ایم و امیدوارم که در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.
صمدی با اشاره به اردوی صربستان بیان کرد: این اردو واقعا عالی بود. بازی‌های خیلی خوبی داشتیم. درست است که در پنج مسابقه باختیم اما هدف ما در این کمپ برد و باخت نبود بلکه سعی شد تا شبیه‌سازی مناسبی از جام جهانی ایجاد شود. حریفان قدرتمندی داشتیم که فشار خوبی به تیم وارد کردند و بازیکنان در شرایط مسابقه قرار گرفتند. همچنین از نظر زمان مسابقه نیز به ما خیلی کمک کرد.
او افزود: جام جهانی بازی‌ها پیاپی است و فشار زیادی روی تیم می‌آید و کمپ صربستان برای ما همین طور بود. صبح تمرین داشتیم و عصر مسابقه پرفشاری داشتیم و باعث شد تا خودمان را برای مصر آماده کنیم. نکته مهم دیگر این بود که ترسمان از باخت ریخت و حالا از نظر روانی هم برای جام جهانی آماده شدیم. به هر حال ما بعد از قهرمانی آسیا بازی تدارکاتی نداشتیم و این پنج مسابقه خیلی به تیم و کادرفنی کمک کرد. 
ملی‌پوش بسکتبال جوانان ایران با اشاره به تیم ملی گفت: بازیکنان تیم جوانان در این سالی که گذشت در لیگ دسته یک و لیگ برتر بودند اما خیلی‌ها زمان زیادی برای بازی نداشتند و بازی نکردن یکی از دغدغه‌های اصلی بود. باید این ترس از بازی ریخته می‌شد که در صربستان این اتفاق افتاد. ما قبل از این اردو هم مسابقه دوستانه ای با تیم بزرگسالان داشتیم که واقعا به ما کمک کرد تا بدون ترس به مصاف حریفان برویم. در صربستان هم بازی‌ها را واگذار کردیم اما با نتیجه نزدیک که این اعتماد به نفسمان را هم بیشتر کرد. 
او در پاسخ به این سوال که به نظرش بازیکنان تیم ملی جوانان به اندازه کافی در لیگ‌های کشور بازی کردند یا نه؟ تصریح کرد: آقای نوری همیشه اعتقاد دارد که اگر بازیکن بازی نکند پیشرفت نمی‌کند. بازیکنان تیم ملی جوانان در تیم‌های مختلف حضور داشتند و هر کدام زمانی برای بازی بدست آوردند اما خب شرایط فرق می‌کرد. قطعا اگر بازیکنان بیشتر در لیگ بازی می‌کردند شرایط بهتر می‌شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار