کد خبر: 859035
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
اسلام جاهد

دارنده مدال برنز مسابقه‌های پارا کانو قهرمانی آسیا ازبکستان گفت: تمام تلاشم بر این است که در مسابقات جهانی چک جزو فینالیست‌های A قرار بگیرم.

اسلام جاهد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند خود را برای شرکت در کاپ جهانی مجارستان در سوم خرداد ماه و صربستان دهم خرداد ماه آماده کرده بودم، اما متاسفانه مسئولان کمیته‌ پاراکانو اعلام کردند به خاطر کم اهمیت بودن مسابقات، قایقرانان معلول به این تورنمنت اعزام نمی‌شوند. واقعا اگر این دو تورنمنت بی اهمیت بودند، چرا قایقرانان سالم در این دو تورنمنت شرکت کردند و برای آنها بی اهمیت نبود.

وی گفت‌: قبل از سال 96 و از ابتدای سال به طور مرتب در اردوهای آماده سازی که هر ماه 21روز بود، حضور داشتم و از نظر استقامت و بدنسازی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا حضور قوی در این دو کاپ جهانی داشته باشم. اما متاسفانه مسئولان پاراکانو بنا به دلایلی عنوان کردند، این دو تورنمنت از اهمیت بالایی برخوردار نیستند در حالی که شرکت در این دو کاپ می‌توانست محک خوبی برای قایقرانان جهت شرکت در مسابقات جهانی چک باشد.

جاهد در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در مسابقات جهانی چک دارید، خاطر نشان کرد: چون این تورنمنت اولین مسابقه رسمی برای ما در سال 96 است و شناخت کافی نسبت به سایر قایقرانان دنیا ندارم، فکر نمی‌کنم شرایط خوبی برای مدال آوری داشته باشیم. اما سعی خواهم کرد جزو فینالیست‌های A (9 نفر اول جهان) قرار بگیرم.

دارنده مدال برنز مسابقه‌های پاراکانو قهرمانی آسیا ازبکستان، ‌اضافه کرد: رقابت‌های جهانی چک تدارکات خوبی است تا در مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل آذرماه در تایلند برگزار می‌شود، مدال بگیرم و به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنم.

جاهد همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر قایق دچار مشکل هستید یا خیر؟ افزود: قبل از بازی‌های پارالمپیک ریو، فدراسیون قایقرانی دو نمونه از بهترین و حرفه‌ای‌ترین قایق های ویژه‌ معلولان را خریداری کرد و در اختیار من و شهلا بهروزی راد قرار داد. در حال‌ حاضر مشکلی از نظر قایق استاندارد برای پارو زدن در مسافت 200 متر ندارم.

این عضو تیم‌ ‌ملی قایقرانی معلولان همچنین پیرامون این پرسش که آیا مشکل حقوقی برطرف شد و فدراسیون جانبازان و معلولان معوقه‌های قایقرانان را پرداخت کرد یا خیر؟ اظهار کرد: حقوق شش ماه اول سال 95 را که هر ماه مبلغی در حدود 450 هزار تومان بابت حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی بود، از فدراسیون دریافت کردم اما در سال 96 با وجود این که چهار ماه است در اردوی آمادگی بسر می‌برم، هنوز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ام.

وی در پایان با انتقاد نسبت به بی‌توجهی رییس و دبیر انجمن پاراکانو نسبت به قایقرانان معلول، گفت‌: با وجود این که دوست داریم مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قایقرانان معلول قرار بگیرند و باعث افزایش انگیزه و روحیه آنها شوند اما متاسفانه در مدتی که در اردو به سر می‌بریم، نه از سوی فدراسیون و نه کمیته‌ ملی پارالمپیک کسی جویای حال قایقرانان معلول نبوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار