کد خبر: 859012
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
با هدف معرفی شخصیت شهید بهشتی و گرامیداشت واقعه 7 تیر:
همزمان با سالروز واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و گرامیداشت شهادت 72 تن از اعضای دفتر حزب جمهوری اسلامی فرهنگسرای گلستان کتابچه ای بامحوریت معرفی شخصیت بی بدیل شهید بهشتی منتشر و در بین عموم مردم توزیع کرد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای گلستان و مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت، شهید بهشتی از جمله شخصیت های نزدیک به امام (ره) بود تا جاییکه حضرت امام(ره) درباره ایشان فرمودند" اشخاصی که برای خدمت خودشان را حاضر کرده بودند و خدمتگزار این کشور بودند اشخاصی بودند که آنقدری که من از آن ها می شناسم، از ابرار بوده اند، از اشخاص متعهد بوده اند که در رأس آنها مرحوم شهید بهشتی است. ایشان را من بیست سال بیشتر می شناختم، مراتب فضل ایشان و مراتب تفکر ایشان و مراتب تعهد ایشان بر من معلوم بود و آن چه که من راجع به ایشان متأثر هستم، شهادت ایشان در مقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود. من او را یک فرد متعهد، مجتهد، متعهد، متدین، علاقه مند به ملت، علاقه مند به اسلام و به درد بخور برای جامعه خودمان می دانستم".
فرهنگسرای گلستان برهمین اساس و با هدف معرفی شخصیت کامل شهید بهشتی همزمان با واقعه انفجار تتاریخ هفتم تیرماه کتابچه «شهید مظلوم» را منتشرکرد.
گفتنی است این کتابچه شامل بخش های شهید بهشتی که بود؟، اندیشه سیاسی شهید بهشتی، شهید بهشتی و نحوه برخورد در خانه، چند داستان کوتاه و لطیف، خدمت به نسل جوان، صلابت، نظم و انضباط شهید بهشتی و هفتاد و دو مهاجر عاشق است.
علاقمندان برای دریافت این کتابچه جهت آشنایی بیشتر با شخصیت شههید بهشتی می توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار