کد خبر: 858974
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
با اجرای طرح ملی «وقف مصحف شریف» صورت گرفت؛
کارشناس دفتر مشاوره وقف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تایباد گفت: با اجرای طرح ملی «وقف مصحف شریف» 113 جلد کلام الله مجید وقف محافل قرآنی شد.

حجت الاسلام سجادی  گفت: در محفل انس با قرآن کریم که در تایباد برگزار شد، 100 جلد کلام الله مجید توسط امام جمعه شهرستان حجت الاسلام محدثی و تعداد13 جلد قرآن کریم توسط مردم خیر وقف محافل و جلسات قرآنی تایباد شد.

وی با اشاره به هزینه این وقف ها، اظهار کرد: هدیه جمع‌آوری این قرآن‌ها هفت میلیون و910 هزار ریال است..

حجت الاسلام سجادی با اشاره به اهمیت وقف و جایگاه واقف نزد خداوند، بیان کرد: جلسات قرآنی نیاز به وقف قرآن دارد، که این امر در ماه مبارک رمضان سال جاری و در محفل انس با قرآن در تایباد تحقق یافته است.

 

کارشناس دفتر مشاوره وقف اوقاف تایباد گفت: با توجه به ظرفیت های قرآنی در شهرستان، نیاز به وقف با نیت اجرای مراسم های ماه رمضان بیشتر دیده می شود.

حجت الاسلام سجادی، درمورد نیاز موقوفی شهرستان گفت: بیشتر موقوفه های شهرستان کمک به مساجد هستند و آنچه نیاز امروز شهرستان احساس می شود و مردم باید بدان توجه کنند این است که موقوفه ای برای کمک به بیماران بی بضاعت، موقوفه کمک به نیازمندان ، موقوفه ای که درآمد آن صرف عزاداری های شهرستان شود و یا وقفی برای کمک به دانش آموزان بی سرپرست نداریم.

گفتنی است، در ماه مبارک رمضان سال جاری علاوه بر وقف مصحف شریف، 5 وقف دیگر با اجرای نیات مذهبی، فرهنگی در شهرستان تایباد به ثبت رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار