کد خبر: 858943
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
گزارش «جوان» از گردهمايي شاعران انقلابي در نخلستان اوج
عمليات موفقيت‌آميز موشکي سپاه پاسداران بخش عمده‌اي از شعراي نامدار انقلابي را در آخرين ساعت ماه مبارک رمضان گردهم آورده بود.
جواد محرمي
 
عمليات موفقيت‌آميز موشکي سپاه پاسداران بخش عمده‌اي از شعراي نامدار انقلابي را در آخرين ساعت ماه مبارک رمضان گردهم آورده بود. در شب شعر «قيام موشک» سردار حاجي زاده، فرمانده هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز حضور داشت.
شور و شوق ناشي از عمليات غرورآفرين موشکي اخير در طنين صدا و اشعار شاعران انقلابي مشهود است. حسين اسرافيلي، عليرضا قزوه، مصطفي محدثي‌خراساني، ميلاد عرفان‌پور، محمدمهدي سيار، کيومرث عباسي‌قصرى، محمدمهدى عبداللهى، ناصر فيض، عبدالرحيم سعيدى‌راد، عارفه دهقانى، محسن کاويانى، فاطمه افشاريان، الهه تاجيکزاده، على‌اکبر فرهنگيان، کامران شرفشاهى و مجيد سعدآبادى هر کدام اشعاري را در مدح عمليات سپاه قرائت کردند و ميلاد هارونى قطعه‌اى را در مورد مدافعان حرم خواند. سردار حاجي‌زاده در اين مراسم گفت: ما خيلي اهل فن در شعر و ادب نيستيم، اما از اشعاري که قرائت شد لذت برديم.
 
از عزيزان برگزارکننده اين شب شعر تشکر مي‌کنم. ما يک وظيفه‌اي را انجام داده‌ايم فقط نيت‌مان اين بود که در مقابل شرارتي که اشرار تروريست انجام دادند، حق مردم را بگيريم. اين عمليات فقط عمليات سپاه پاسداران نبود، چراکه نه تنها تمام مردم ايران بلکه بسياری از کشورها از اين اتفاق خرسند شدند. از همه مردم ايران تشکر مي‌کنم که يکپارچه از اين حرکت حمايت کردند. ما بايد اين را بدانيم که مهم‌ترين کليد حل مشکلات وحدت است و بايد همواره در کنار هم باشيم و کارها را جلو ببريم. موشک و سلاح لازم است اما چيزي که همواره مردم ما را سربلند مي‌کند، وحدت است.
 
سردار حاجي‌زاده سپس درباره عمليات ليله‌القدر، ضمن تجديد خاطره شهيد حسن طهراني‌مقدم و نقش محوري اين شهيد در پيشرفت‌هاي موشکي جمهوري اسلامي ايران، درباره اين عمليات و برخي شايعات و اظهارات محافل صهيونيستي در خصوص اينکه برخي موشک‌هاي شليک شده سپاه به اهداف نخورده و در مناطق ديگر مثل عراق اصابت کرده است، اظهار کرد: آنچه اين افراد به اصطلاح کارشناس از آن نام برده‌اند در واقع بدنه جدا شده موشک‌ها (موتور) بود که در عراق به زمين خورد. موشک‌هايي که در اين عمليات استفاده کرديم به گونه‌اي است که پيش از اصابت به هدف (۱۰۰ کيلومتر مانده به هدف) قسمتي از بدنه جدا شده و سر جنگي به هدف اصابت مي‌کند و عمليات طوري طراحي شده بود که اين قسمت جدا شده در خاک عراق به زمين مي‌خورد. فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه تأکيد کرد: همه موشک‌ها با موفقيت به هدف اصابت کرده و ما در اين خصوص فيلم‌هاي ضبط شده توسط هواپيماهاي بدون سرنشين را نيز منتشر کرديم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار