کد خبر: 858919
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر افغاني كه سال قبل هنگام ورود غير قانوني به ايران يكي از هموطنان خود را به قتل رسانده بود، خودش را به پليس معرفي كرد.
به گزارش خبرنگار ما، روز شنبه سوم تيرماه امسال پسر جواني به كلانتري 145 ونك رفت و گفت من قاتل هستم و سال قبل يكي از هموطنانم را به قتل رساندم.
وي در شرح ماجرا گفت: من افغاني هستم. مردادماه سال قبل همراه 198 افغاني ديگر به صورت غير قانوني از مرز وارد ايران شديم. قرار بود از طريق منطقه كوهستاني به طرف شهرستان سروان برويم تا با مأموران پليس برخورد نكنيم. در ميانه راه تشنگي علاج ما را بريده بود و راه بلد هم كه قرار بود ما را به مقصد برساند، آب كمي در اختيار ما قرار داده بود، به همين دليل من و مقتول به خاطر خوردن آب با هم درگير شديم. پس از طي مسافتي داخل كوهستان بوديم كه دوباره با او درگير شدم و اين بار او از كوه به پايين پرتاب شد. همراهان ما و حتي راه بلد هم متوجه حادثه نشدند و همه خيال كردند او به خاطر ندادن پول به راه بلد از ما جدا شده است. پس از اين حادثه من ترسيدم و دوباره به افغانستان برگشتم.
 
در اين مدت هر شب كابوس مي‌ديدم و هيچ زماني آرامش نداشتم. هميشه صحنه‌اي كه او از كوه آويزان شده بود و درخواست كمك مي‌كرد براي من تداعي مي‌شد و آرامش را از من گرفته بود تا اينكه تصميم گرفتم به ايران بيايم و به قتل هموطنم اعتراف كنم. دو روز قبل به صورت قاچاق وارد ايران شدم و امروز هم به كلانتري آمدم و اعتراف كردم.  پس از اين اعتراف، بررسي‌هاي مأموران نشان داد مرداد ماه سال قبل، مأموران مرزباني در حوالي‌اي كه متهم نشاني آن را اعلام كرده جسد مردی افغان را كشف كرده‌اند كه با مشخصات اعلام شده از سوي متهم شباهت دارد. بدين ترتيب متهم با دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار