کد خبر: 858907
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و ایران جوان بوشهر - بندرعباس

مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول می‌گوید تیم‌ها اگر با مشکلی روبه‌رو شوند که دیگر نتوانند به فعالیت‌شان ادامه دهند، می‌توانند امتیازشان را واگذار کنند.

به گزارش ایسنا، تیم قدیمی ایران‌جوان بوشهر که یکی دو سالی است با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، در فاصله چند هفته مانده به آغاز فصل جدید لیگ آزادگان با مشکلات جدی‌ روبه‌رو شده و مالکان این باشگاه رسما اعلام کرده‌اند که دیگر قادر به ادامه کار نیستند و می‌خواهند این تیم را واگذار کنند. این مسائل تا جایی پیش رفته که اخباری مبنی بر فروش امتیاز ایران‌جوان به گوش می‌رسد و از شاهین شهرداری بوشهر هم به عنوان یکی از تیم‌هایی که حاضر به خرید امتیاز این تیم است یاد شده است.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا در جریان فروش امتیاز لیگ دسته اول ایران‌جوان بوشهر است یا نه؟ اظهار کرد: من در جریان این تصمیم نیستم و تنها از رسانه‌ها درباره مشکلات ساختار مالکیتی و اسپانسر باشگاه ایران‌جوان مطلع شده‌ایم و از همین طریق می‌دانم که آن‌ها قصد فروش امتیازشان را دارند و دیگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند.

مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول با بیان این که اگر ایران‌جوان قصد واگذاری امتیازش به یک تیم از استان بوشهر را داشته باشد از آن استقبال می‌کنیم،‌ گفت: هنوز کسی از استان بوشهر تماس مستقیم درباره این موضوع با ما نگرفته است و تنها از طریق رسانه‌ها با خبر شده‌ایم. هنوز مکاتبه‌ای برای شاهین بوشهر نشده است. یکی از اصل‌های انتقال در فوتبال این است که فدراسیون در جریان باشد ولی هنوز مکاتبه رسمی نشده است. البته اگر ایران‌جوانی‌ها بتوانند به کارشان ادامه دهند خیلی بهتر است.

او افزود: اگر شرایط برای باشگاهی به شکلی پیش برود که بخواهد امتیازش را واگذار کند، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشکلی ندارند. من با بهاروند هم صحبت کردم و او هم با این مساله مشکلی ندارد. البته سازمان لیگ از فروش امتیاز تیم‌ها استقبال نمی‌کند و امیدواریم که اگر تیمی دچار مشکل شد مسوولان استان حمایت کنند تا این تیم فعالیتش را قطع نکند.

محمودزاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد سهمیه صعود لیگ دسته یک به لیگ برتر را به هیات رییسه سازمان لیگ  اعلام کرده‌اند یا نه؟ گفت: هنوز پیشنهادمان را اعلام نکرده‌ایم ولی در هفته‌های آینده این اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار