کد خبر: 858895
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
یواخیم لوو

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان صعود به نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها را دستاوردی بزرگ برای تیمش دانست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها توانست کامرون را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

آلمان با وجود این که با تیم دوم خود که از بازیکنان جوانی تشکیل شده در جام کنفدراسیون‌ها حضور دارد اما تیمی با کیفیت نشان داده است.

یواخیم لوو به ستایش از عملکرد شاگردان جوانش پرداخت و صعود به نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها را دستاوردی بزرگ برای تیمش دانست.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید به احترام این بازیکنان جوان کلاه از سر برداشت. صعود به نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها دستاوردی استثنایی برای ما به شمار می‌آید. بازی خوبی را برابر کامرون به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کردیم.

او ادامه داد: از نظر آماری عملکرد خوبی تا الان داشته‌ایم و به این بازیکنان جوان امید زیادی دارم. این صدمین پیروزی من با تیم ملی فوتبال آلمان بود و واقعا خوشحال هستم. امیدوارم که بتوانیم با پیروزی در دیدار بعدی خود به فینال راه پیدا کنیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار