کد خبر: 858866
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
مسابقات فوتسال بانوان تیم‌های پالایش نفت و دانشگاه آزاد

زیور بابایی درباره حضور 14 تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان ابزار امیدواری کرد تا قوانین سخت و محکمی برای حضور ادامه دار تیم ها در لیگ وجود داشته باشد.

زیور بابایی سرمربی فصل گذشته ملی حفاری در گفت و گو با ایسنا درباره حضور 14 تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان بیان کرد: امیدوارم اگر قرار بر حضور 14 تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان است باید قوانین  سخت و محکمی برای حضور آنها در لیگ وجود داشته و تیم ها با پشتوانه مالی قوی در لیگ حاضر شوند. اگر قرار بر این باشد مانند سال های گذشته تیم ها در اواسط لیگ انصراف دهند،  این موضوع به ضرر لیگ برتر خواهد بود.

او در ادامه افزود: فدراسیون باید برای حضور تیم ها قوانین محکمی را مد نظر قرار دهد و حضور تیم ها  در لیگ برتر سنجیده باشد. برای مثال شرایطِ تیمی که از سوی یک شرکت بزرگ مالی حمایت می شود با تیمی که شرایط مالی خوبی ندارد بسیار متفاوت است، باید این موضوع در نظر گرفته شود که آیا یک تیم توانایی مالی خوبی برای حضور در لیگ برتر را دارد و اسپانسر توانایی حمایت تیم تا پایان لیگ را دارد یا خیر؟ باید برای حضور در لیگ تعهدی در نظر گرفته شود.

بابایی در پایان درباره آسیبی که در نتیجه  انصراف تیم ها به لیگ برتر وارد می شود بیان کرد: زمانیکه در لیگ ثباتی وجود نداشته باشد دیگر بر روی آن لیگ حسابی باز نخواهد شد. باید یک ثبات، پایداری و پویایی در لیگ وجود داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار