کد خبر: 858849
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مصطفي حسين خاني مصطفي حسين‌خاني

آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران با بیان اینکه به چیزی غیر از رسیدن به دوبنده تیم ملی فکر نمی‌کند، گفت: در رقابت های انتخابی تیم ملی هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم و در همه مبارزاتم با قدرت به روی تشک می روم.

مصطفی حسین خانی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی پاریس اظهار کرد: تا روز یکشنبه در اردوی تیم ملی حضور داشتم و خوشبختانه بواسطه تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتم از وضعیت مناسب روحی و بدنی برخوردارم و آماده ام در رقابت‌های انتخابی تیم  ملی به روی تشک بروم.

دارنده مدال برنز جهان افزود:بهترین‌های کشتی ایران در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود و همگی می آیند که به دوبنده تیم ملی برسند بنابراین به طور حتم کار سختی در پیش دارم اما نمی‌خواهم هیچ حریفی را دست کم بگیرم و با تمام توان مبارزه می کنم تا صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شوم.

وی درباره میزان آمادگی بدنی خود گفت:به لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارم هر چند 100 درصد آماده نیستم چرا که 50 روز پس از این رقابت ها، زمان برگزاری مسابقات جهانی است و هیچ کشتی گیری نمی‌تواند در مدت کمتر از 2 ماه دو مرتبه به اوج آمادگی برسد. البته وضعیت بدنی متناسب با این رقابت ها را دارم و آماده‌ام مقابل حریفانم قرار بگیرم.

حسین‌خانی درباره مهمترین رقبای خود در این مسابقات گفت: تمامی کشتی گیران حاضر در این مسابقات بهترین‌های ایران محسوب می شوند چرا که توانسته‌اند از فیلترهای مختلف عبور کنند و جواز حضور در این رقابت ها را بدست بیاورند بنابراین در تمامی اوزان مطمئنا شاهد رقابت‌هایی سخت و نفس گیر خواهیم بود. در وزن 70 کیلوگرم نیز کشتی گیران بسیار خوبی حضور دارند اما من به چیزی غیر از حضور در مسابقات جهانی پاریس فکر نمی کنم و می آیم تا با قدرت به هدفم برسم.بر روی نفر خاصی تمرکز ندارم و در همه کشتی‌هایم با قدرت به روی تشک می روم.

آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران در پایان گفت: امیدوارم بتوانم مبارزات خوبی را به نمایش بگذارم و در نهایت لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشم. پس از آن هدفم رسیدن به خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌هایی جهانی 2017 است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار