کد خبر: 858815
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
تهیه کننده سریال «پرستاران» بیان کرد که فاز دوم این سریال از فصل اول آن جذاب تر شده است.
مهر: داود هاشمی تهیه کننده سریال «پرستاران» درباره پایان ضبط فاز دوم این مجموعه گفت: ضبط و تصویربرداری این پروژه هفته گذشته به پایان رسید و ما در حال آماده سازی سریال برای پخش از شبکه هستیم.

وی با اشاره به تلاش عوامل این سریال عنوان کرد: با همکاری محمد میرزابیگی معاون پرستاری و سیدمحمد هادی ایازی به عنوان قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی یک اورژانس واقعی برای این سریال ساخته و استانداردهای آن رعایت شد. من به خاطر ندارم جز برای سریال های تاریخی مکانی مستقل به عنوان لوکیشن فیلمبرداری ساخته شود. علاوه بر این مکان در حین ساخت هم وسایل واقعی به ما دادند و آنجا تجهیز شد.

هاشمی با اشاره به پایان تصویربرداری فاز دوم سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی اظهار کرد: فاز دوم در تاریخ ۳۰ خرداد با حضور دکتر ایازی بعد از ۱۱ ماه تولید تمام شد. یکی از مشکلات ما که سریال به ۲ فاز تقسیم شد این بود که قرار بود ابتدا ضبط سریال به پایان برسد و بعد پخش شود اما حین تولید از ما درخواست کردند که روی آنتن برویم.

وی درباره جزییات فاز دوم سریال اظهار کرد: فاز دوم ۲۶ قسمت است که ۱۲ قسمت برای بازبینی تحویل داده شده و باقی قسمت ها هم مراحل تدوین و صداگذاری را طی می کند.

تهیه کننده سریال «همه چیز آنجاست» درباره زمان پخش نیز یادآور شد: ما قرار بود پخش سریال را از ۹ تیر شروع کنیم اما با توجه به همزمانی با سالگرد ربودن جاویدالاثر متوسلیان، مینی سریال «ایستاده در غبار» در آن زمان روی آنتن می رود و «پرستاران» از ۱۶ تیر روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: ابتدا خلاصه ای از قسمت های قبل نمایش داده می شود. ما فیدبک هایی را که از مخاطبان گرفته ایم در فاز دوم سریال لحاظ کرده ایم و فاز دوم جذاب تر می شود.

تهیه کننده «خداحافظ بچه» درباره انتقادات به سریال اظهار کرد: درباره هیچ صنفی نمی توان سریالی ساخت که آن صنف راضی باشد. ما در این سریال از هر دو سو متهم بودیم، عده ای می گفتند به پرستاران ظلم شد و از طرف دیگر مخاطبان آنچه را ما از پرستاران نمایش دادیم واقعی نمی دانستند. کسانیکه در یک صنف کار می کنند نگاهی تخصصی به فیلم و سریال دارند در حالیکه باید مثل یک قصه به اثر نگاه کنند.

هاشمی در پایان با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در تولید این سریال بیان کرد: اقتضای فیلمنامه باعث شد کار اینقدر طول بکشد و لازم است از دوستان وزارت بهداشت و معاونت های مربوطه و همچنین سیمافیلم و بیمارستان نور افشار یاد کنیم که بسیار ما را حمایت کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار