کد خبر: 858784
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: توصیه می‌شود در سفرهای تعطیلات عیدسعید فطر، در معابری مثل اماکن زیارتی و همچنین معابر استانهای شمالی که جاده‌های کوهستانی را در بر می‌گیرد، صبر و حوصله بیشتری در رانندگی به خرج دهند.
 فارس: سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس با هماهنگی همه دستگاه های امدادی و خدماتی در قالب کمیته ویژه طرح ترافیک تابستان ٩٦، طرح ویژه ترافیک تابستان را از پنجشنبه 1 تیرماه آغاز کرده که تا پایان شهریور ادامه دارد.
وی افزود: امسال شروع طرح تابستانه با تعطیلات عید سعید فطر مقارن شده و این طرح در ١٠ روز ابتدای اجرای آن با حجم زیادی از تردد نسبت به باقی روزهای تابستان روبرو خواهد بود.

سردار مهری با اشاره به این مطلب که میانگین تردد ساعتی در ایام عید فطر سال گذشته بین ٣٥٠ تا ٣٦٠ بود گفت: در بعضی محورها نرخ سفرها تقریبا ٩٧٠ بوده است. یعنی نسبت به ایام دیگر سال، ٣ برابر افزایش تردد را داریم.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: به هموطنان توصیه می شود در سفرهای تعطیلات عیدسعید فطر، در معابری مثل اماکن زیارتی که حجم سفر در آن افزایش پیدا می کند و همچنین معابر شمالی که جاده های کوهستانی را در بر می گیرد، صبر و حوصله بیشتری در رانندگی به خرج دهند.

وی گفت: به غیر از جاده قزوین- رشت که جاده آن برای تردد مناسب‌تر است، سایر محورهای شمالی ما مثل کندوان، هراز و فیروزکوه، کوهستانی هستند و عرض‌شان کم است.

سردار مهری خاطرنشان کرد: پلیس پیش‌بینی کرده است که از پنجشنبه سفرها آغاز شود .پلیس از تاریخ پنجشنبه اول تیر تا تاریخ جمعه ٩ تیر، طرح‌های ترافیکی ویژه‌ای را پیش بینی کرده است. هر مسافر و راننده ای که برنامه ریزی کرده در این ایام در جاده ها تردد داشته باشد، باید وقت نزدیک به ٣ برابر بیشتر از سایر زمان عادی سال را پیش بینی کند.

وی گفت: در محور چالوس، روز یکشنبه بعدازظهر و همچنین روز دوشنبه از سمت کرج به چالوس، محور یک طرفه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار