کد خبر: 858682
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
كميته نظارت بر برجام بايد نظارت جدي‌تري را بر اجراي برجام داشته باشد چراكه مردم از نظارتي كه بر اجراي برجام صورت مي‌گيرد، راضي نيستند.
به گزارش «نسيم»، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص اقدامات نظامي اخير كشور مبني بر پرتاب موشك به مقر داعش در ديرالزور اظهار داشت: پيام اصلي اين موشك‌ها اين بود كه هيچ كس با هيچ اقدامي نمي‌تواند ملت ايران را به زانو دربياورد و همواره مردم ايران پاسخ‌هاي كوبنده‌اي به متجاوزان داده‌اند. وي با بيان اينكه اراده ملت ايران شكست‌ناپذير است، عنوان كرد: هدف اصلي اين عمليات موشكي دادن پاسخ دندان‌شكن به تروريست‌ها بود كه نمي‌توانند به راحتي در داخل مرزهاي ايران اقدامات تروريستي انجام دهند و پاسخي دريافت نكنند. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه هيچ بمبي قادر نيست مردم ايران را به زانو دربياورد، عنوان كرد: در قبال دشمنان كشور همواره آماده هستيم و عمليات موشكي نشان داد كه كوچك‌ترين تجاوز دشمن به امنيت كشور و نظام را با شدت پاسخ مي‌دهيم.
رضايي در خصوص تحريم‌هاي جديد امريكا عليه ايران و اينكه اين تحريم‌ها مي‌تواند فعاليت‌هاي موشكي ايران را تحت‌الشعاع قرار بدهد يا خير، تصريح كرد: كميته نظارت بر برجام بايد نظارت جدي‌تري را بر اجراي برجام داشته باشد چراكه مردم از نظارتي كه بر اجراي برجام صورت مي‌گيرد، راضي نيستند.
وي همچنين گفت: ما به تعهدات دو طرفه در برجام بسيار معتقد هستيم و نبايد اجازه بدهيم غربي‌ها به صورت يكسويه برجام را نقض كنند اما ما همچنان به وظايف خود در برجام عمل كنيم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص اقدامات متقابلي كه ايران مي‌تواند در قبال وضع تحريم‌ها عليه ايران انجام بدهد، تصريح كرد: دولت بايد ابتدا اين تحريم‌ها را تبديل به فرصت براي كشور كند و در ادامه از اين فرصت‌ها بهره‌‌برداري لازم را ببرد و اقتصاد را شكوفا كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار