کد خبر: 858677
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
آرزو حکیمی - قایقرانی آب های آرام

عضو تبریزی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور گفت: برنامه‌ریزی خاصی برای حضور ورزشکاران در بازی‌های بین‌المللی نیاز است.

 معصومه داناپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،  در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار کرد: با انگیزه و تلاش زیادی خودمان را برای حضوری موفق در بازی‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم و اردوی خوبی را در تهران پشت سر می‌گذاریم.
 وی در خصوص این اردو گفت: تمرینات خودمان را به صورت مستمر و یک ماهه در استادیوم آزادی تهران انجام می‌دهیم و از اول تیر ماه نیز وارد استراحتی چند روزه شده‌ایم و به امید خدا، از ششم یا هشتم تیر ماه تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم.
 وی خاطرنشان کرد: حدود سه ماه دیگر، مسابقات آسیایی در کشورهای چین و اندونزی آغاز خواهد شد و خدا را شکر که رکورد آسیا به مدت پنج سال دست ایران بوده، اما با این وجود سفت و سخت تلاش می‌کنیم.
 داناپور ادامه داد: متاسفانه آسیب‌دیدگی که از ناحیه کمر داشتم، باعث فاصله گرفتنم از ورزش شده بود که با کمک دکتر نجفی در باشگاه گسترش فولاد، توانستم خودم را به شرایط مسابقه نزدیک کنم و امیدوارم با حمایت مسئولان استانی و مردم عزیز تبریز، بار دیگر بتوانم پرچم سه رنگ ایران را با افتخار بالا ببرم.
وی درخصوص حمایت مسئولان آذربایجان‌شرقی نیز بیان کرد: متاسفانه در این اواخر، حمایت آن‌ها خیلی کم بود و البته نمی‌شود مسئولان را مقصر اصلی این موضوع دانست، چرا که هیئت‌های ورزشی ما بودجه خاصی ندارند و باید در این مورد تجدید نظر شود. من معتقدم اداره کل ورزش و جوانان استان باید برنامه‌ریزی خاصی برای حضور ورزشکاران در بازی‌های بین‌المللی داشته باشند و از آن‌ها حمایت کنند تا ورزشکار نیز با تمام توان برای کسب مقام بجنگد.
 بانوی قایقران تیم ملی تأکید کرد: مشکل و دغدغه اصلی ما، نبود اسپانسر است و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی، می‌توانند این مشکل را به راحتی حل کنند.
 وی افزود: البته در این اواخر، آقای نجفی، شهردار محترم تبریز و آقای موسایی، شهردار منطقه دو زحمات زیادی کشیدند و وعده‌هایی داده‌اند که امیدوارم هرچه سریع‌تر عملی شود.
 داناپور اظهار کرد: از خانواده خوبم که همیشه من را حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنم و دست تک تک طرفدارانم را می‌بوسم که همیشه انرژی زیادی به من می‌دهند. قول می‌دهم که مثل همیشه با قدرت پیش بروم و اگر خدا بخواهد بتوانم برای کشورم و شهرم افتخارآفرینی کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار