کد خبر: 858672
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کریستین ویری

مهاجم سابق آتزوری بر این باور است که یوونتوس همچنان بهترین تیم فوتبال ایتالیا و مدعی نخست قهرمانی در این لیگ است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس فصل گذشته هر دو جام داخل فوتبال ایتالیا را به دست آورد ولی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و نتوانست به توفیقی دست یابد.

کریستین ویری درباره رقابت‌های پیش روی لیگ ایتالیا، گفت‌: من معتقدم که هنوز باید یوونتوس را مدعی قهرمانی نخست در لیگ بدانیم و بعید است که تیمی با یوونتوس به رقابت بپردازد. من فکر می‌کنم که این روند تا چند سال آینده هم ادامه‌ خواهد داشت. چون سرمایه‌گذاری کلان در یوونتوس شرایط را برای این تیم خیلی خوب کرده است.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی ایتالیا ‌اضافه کرد: البته تیم‌هایی همچون رم و ناپولی در سال‌های گذشته تلاش کردند که به یوونتوس برسند ولی ثبات نداشتند و نتوانستند در نهایت به قهرمانی نزدیک شوند. امسال باید ببینیم که کدام تیم‌ها یارگیری بهتری خواهند داشت چون دیگر فقط نباید به لیگ ایتالیا فکر کرد و نمایندگان ایتالیا ملزم هستند که با خریدهای خوب در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته باشند.

او در پایان گفت‌: فکر می‌کنم امسال اینتر با هدایت اسپالتی پدیده رقابت‌های لیگ ایتالیا شود. او مربی‌ای است که قبلا آزمونش را پس داده است و به خوبی به هدایت تیم‌های بزرگ آشنا است و به همین دلیل من آینده خوبی برای اینتر می‌بینم و خوشحالم که او روی نیمکت تیم سابقم نشسته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار