کد خبر: 858617
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به مناسبت روز قدس
مردم استان ایلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد آزادی خواهی مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.

مردم مناطق مختلف استان ایلام روز جمعه با شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در گرمای هوا که در سراسر کشور ادامه دارد با حضور باشکوه خود بار دیگر فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی سر دادند.

بازهم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان ایلام با حضوری پرشور حمایت خود را از ملتمظلوم فلسطین اعلام کردند.

در راهپیمایی حضور جوانان و کودکان چشمگیر است و همه با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم وانزجار خود را از استکبار جهانی واسرائیل غاصب به جهانیان نشان می‌دهند؛ و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین وغزه همراهی خود را با آن‌ها اعلام می‌کنند.

مردم همیشه در صحنه استان ایلام در این راهپیمایی بر آزادی قدس شریف تاکید می‌کنند و این نکته تاکید دارند که تدبیر الهی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین اهمیت این روز را دو چندان کرده است.

مرزداران ایلامی در روز قدس با حضور خود مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی زدند و با مشت های گره کرده و فریادهای رسا از مردم ستم دیده فلسطین اعلام حمایت کرده و خشم و انزجار خود را از آمریکا و اسراییل فریاد زدند.

روزه داران ایلامی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کرده و خواستار حمایت سازمان های بین المللی از سرزمین بیت المقدس و توقف نسل کشی مسلمانان در سرزمین های اشغالی شدند.

مردم روزه دار شهرستان دهلران در گرمای ۴۷ درجه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین با فریاد مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از صهیونیست های غاصب اعلام کردند.

دفاع از مظلومان و مسلمانان از اهداف و آرمان های مهم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود و بر این اساس نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان از اهمیت مساله فلسطین و قدس شریف در افکار و اندیشه های بلند ایشان دارد.

سخنران پایانی آیین راهپیمایی روز قدس در ایلام سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر