کد خبر: 858610
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
مدیر مسؤول روزنامه جوان تأکید کرد
دكتر گنجی با بیان این که نخستین ضربه توهین به رسانه را خود توهین‌کننده می‌خورد، نتیجه دیالوگ توهین‌آمیز را ضایع شدن حق مردم دانست.
جوان آنلاين: دكتر عبدالله گنجی، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، بر اهمیت جایگاه رسانه ها در عرصه روشنگری و شفاف سازی تأکید کرد و اظهار داشت: اگر اصحاب رسانه امنیت روانی نداشته باشند نظارت بر دستگاه‌ها به خوبی انجام نمی‌شود و شفاف‌سازی صورت نمی‌گیرد و کشور به سمت دیکتاتوری حرکت خواهد کرد.

مدیر مسؤول روزنامه جوان با بیان این که تعداد اندکی در رسانه شیطنت‌هایی را هم انجام می‌دهند، افزود: کلیت اصحاب رسانه اگر احساس کنند که تولید خبر برایشان هزینه دارد و یا شخصیتشان تحقیر می‌شود طبیعتاً نمی‌توانند کار خود که نظارت است را به خوبی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: توهین به اصحاب رسانه از طرف هر کسی که صورت بگیرد نیاز به پاسخ ندارد زیرا اولین ضربه توهین به رسانه را خود توهین‌کننده می‌خورد.

کارشناس رسانه تصریح کرد: نتیجه دیالوگ توهین‌آمیز میان برخی مسؤولان و اصحاب رسانه منجر به اختلال در مسیر خبررسانی خواهد شد و در این میان این مردم هستند که از حق دانستن و اطلاع داشتن محروم می‌شوند.
 
وی علاوه بر تهدید، تطمیع اصحاب رسانه را هم مخل جریان خبر دانست و گفت: اجبار به همسو شدن اصحاب رسانه با دولت به مجیزگویی اصحاب رسانه منجر خواهد شد که کمترین آسیب آن اخلال در جریان صحیح خبر خواهد بود و پیامدهای عدم نظارت بر دولت را به دنبال خواهد داشت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
جناب گنجی "بیان شما متین ست "اصحاب رسانه باید امنیت شغلی با احساس مسئولیت در بیان خبرگزاری خود "که قرارست چشم وگوش مردم باشد"تا بتواند رسالت خبرگزاری را انجام دهد"بگونه ای که نظارت خود ومردم را در دستگاه ها برقرارکند"تا از فساد و دیکتاتوری در دستگاه ها جلوگیری شود"اما وقتی مسئولی برای طفره رفتن از جوابگوئی به اصحاب رسانه" وفراربه جلو توهین را انتخاب کرد"فقط به ان رسانه توهین نکرده"بلکه به تمامی خوانندگان ان رسانه توهین روا داشته ست " در تکرار این حرکت "نباید انتظار احترام ازجانب مردم برای خود قائل شود "در هر مقامی از کشور که می خواهد باشد"درست ست که
می گویند: احترام هر فرد "اول در دستان خودش می باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار