کد خبر: 858600
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
امام جمعه اسلامشهر:
حجت الاسلام محمد نوروزی گفت: با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره حافظ امنیت و مظهر اقتدار نظام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نوروزی امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسلامشهر با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های داعش پاسخی به دشمنان نظام و حامیان داعش بود، که سپاه پاسداران حافظ امنیت و مظهر اقتدار کشور است.

وی با قدردانی از جان‌برکفان سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای انتظامی بیان کرد: پاسخ به دشمنان و حامیان گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش، با تعداد اندکی موشک توسط رزمندگان سپاه پاسداران، بخشی از نمایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر ترقه‌بازی تعدادی تروریست بود.

امام جمعه اسلامشهر ضمن تبریک روز ملی اصناف افزود: کسبه، اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش و تأثیر بسیاری داشته‌اند و شهدای زیادی را در راه آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند.

نوروزی در ادامه به اقدامات تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل اشاره کرد و افزود: منافقان و تروریست‌ها همیشه به‌ویژه در دهه 60 ضربات سنگینی را به ملت ایران وارد کردند، و شخصیت‌ها و سرمایه‌های این کشور را به شهادت رسانند.

وی همچنین با اشاره به شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش تأکید کرد: شهادت دکتر بهشتی این مرد بزرگ و یاور انقلاب نیز ضربه جبران‌ناپذیری به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد، که در تاریخ پرافتخار این سرزمین نقش بست، و امروز همه مردم مرهون اقتدار دستگاه قضایی کشور هستند.

امام جمعه شهرستان اسلامشهر همچنین با قدردانی از حضور پر شور مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: امروز حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همان عمل به وصیت حضرت امام علی(ع) و توصیه ایشان به یاری مظلوم و دشمن بودن با ظالم و ستمگران است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر