کد خبر: 858599
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
رئیس کل دادگستری استان تهران:
غلامحسین اسماعیلی گفت: اسرائیل عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و عامل ایجاد تفرقه در جهان است .

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران  در اجتماع مردم واسلامشهر و راهپیمایان روز جهانی قدس درمصلی نماز جمعه اسلامشهر،اظهارداشت : اسرائیل عامل اصلی  ایجاد بی ثباتی و ناامنی در منطقه خاورمیانه  وایجاد تفرقه در جهان شده و امروز جهان اسلام  نیاز مند وحدت و انسجام  و مقاومت و پایداری است .

 اسماعیلی  با اشاره به اهمیت روز قدس و حمایت ازمردم مظلوم فلسطین ، بیان کرد: امروزمسائله     اصلی جهان اسلام فلسطین  و قدس است ،نه نتها امروز بلکه  تا زمانی که  فلسطین ازدست اشغالگران   صهیونیستی آزاد شود وتا همیشه قدس  از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

 وی افزود: اهمیت قدس  و فلسطین   از ابعاد مختلف انسانی ،  عقیدتی ، سیلسی،  بین المللی و... دارای ارزش بوده و اشغال  سرزمین و خانه  و کاشانه  و کودک کشی و  قتل عام  مردم بیگانه و مظلوم ،  اختصاص به  مسلمانان نداشته ، بلکه دل هر انسان آزاده را  به درد می آورد .

اسماعیلی  با اشاره به تاریخچه تاسیس اسرائیل ،تاکید کرد:100سال پیش 8درصد  جمعیت  ساکن در فلسطین  را یهودیان تشکیل می دادند و حدود 2 درصد ازسرزمین فلسطین به  آنها اختصاص داشت  ، تا اینکه در جنگ جهانی اول  سرزمین فلسطین به تسخیرانگلیس در آمدو وزیر وقت انگلیس تشکیل  یک دولت  یهودی را در فلسطین پایه گذاری کرد و زمینه مهاجرت یهودیان از اقصی نقاط   جهان به این منطقه  بوجود آورد.

 وی تصریح کرد:  اعضای خائن سازمان ملل  متحد   هم با تصویب  قطعنامه ای   کشور فلسطین را به 2 قسمت  نابرابر تقسیم و 54 درصد از اراضی این سرزمین را به یهودیان اختصاص داد ، که زیاده خواهی  استکبار جهانی  باعث شد تا  با راه اندازی جنگ اعراب  78 درصد از ااین کشور به اشغال   رژیم صهیونیستی  اسرائیل در آید .

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با شکست اعراب کاربه جایی رسید که انور سادات معدوم  رئیس جمهوروقت مصر در قرارداد کمپ دیوید ،موجودیت کشور غاصب و جعلی اسرائیل  را به رسمیت بشناسد .

وی تاکید کرد:  امام خمینی (ره) در درسهای  خود در حوزه علمیه نجف بخشهایی از  تدریس خود را  به  بیان  تکالیف  مسلمانان  در برابر  رژیم صهیونیستی  اختصاص   داده و با انتشار بیانیه ها و اطلاعیه های مختلف   سعی در  بیداری جهان اسلام  نمود.

 اسماعیلی   گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و استقامت و پایداری ملت ایران  در سال 57 ،نورامید وشادی درچشم مردم مظلوم فلسطین وسایرمسلمانان و ملتهای آزاده جهان درخشید وامید آنها به زندگی و مقابله با استکبار بازگشت .

وی با تاکید براینکه  قدس ومسجد الاقصی برای ما مسلمانان قبله وحرم امن الهی مقدس است ، افزود: امروز جهان اسلام نیازمند وحدت ،انسجام ،مقاومت و پایداری ،اقتداروصلابت  در برابر دشمنان و استکبار  جهانی بوده و باید  با دشمن شناسی  در مقابله با  توطئه ها  استکبار بایستد .

 مدیرکل دادگستری استان تهران ،تاکید کرد:روز جهانی قدس،نماد وحدت وانسجام مردم ونماد مقاومت ،پایداری، صلابت مردم ایران و ملتهای آزده جهان است ،همانگونه  که 22بهمن، حضورمردم در انتخابات وپای صندوقهای رای و حمایت از اقتدارنیروهای مسلح جمهوری اسلامی  وحمله موشکی  دلیرمردان سپاه پاسداران  به لانه تروریستهای داعشی در دیرالزورنماد ملت ایران است .

وی افزود : امروز همه نمادها  نیازمند محور و شاخص است  وزمانی این  نماد  ارزش و اعتبارپیدا می کند که برمحورولایت  و شاخص امامت  بچرخد وبرمحورمسائل دینی ما بگردد.، اهمیت دارد، اگر هرکدام از این شاخص ها  جدا شود  دیگر ارزشی نخواهد داشت ، ملت ما  آثار  جدایی  از  ولایت را ارز صدر اسلام تاکنون تجربه کرده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز  آثار و برکات  لایت  را در چهره و سیمای رهبر انقلاب مشاهده می کنیم  ، تصریح کرد:آنچه که  انقلاب اسلامی را از دیگرانقلاب ها و کشورهای دیگر متمایز و جداکرده و زمینه  سربلندی ملت ایران را بوجود آورده، امنیت پایدارواقتدارنظام  درکشور و تبعیت از ولایت فقیه است

اسماعیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات قوه  قضائیه وحملات  ناجوانمردانه به این قوه ،تاکید کرد:  دستگاه قضایی   ایران عزم  جدی دارد تا در برابر تروریستهای خود فروخته و فتنه گران   داخلی و معاند خارجی با اقتدار و صلابت بایستد .

مدیر کل دادگستری استان تهران ، خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران با اقتدارو در کنارسایر دستگاههای امنیتی و نظامی کشوردربرابر عناصرخود فروخته  ، اقدامات مناسبی  داشته  و فریب برخی  توطئه های بظاهر مدافع حقوق بشر را نمی خورد .

 

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر