کد خبر: 858579
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
وزیر سابق اطلاعات در جمع مردم اصفهان:
یهود صهیونیست در عرصه‌های مختلف و در دوره‌های بشریت در راستای اهداف نژادپرستانه خود اقدامات سنگینی داشته است.

وزیر سابق اطلاعات در جمع مردم اصفهان در مراسم روز قدس در مصلای اصفهان ضمن تشکر از حضور مردم ایران و اصفهان اظهار کرد: استانی که در چهار دهه انقلاب همیشه الگو بوده، همیشه الگوهای بزرگی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده، در روحیه انقلابی پیشتاز بوده و در صادر کردن آن جلودار بوده است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی گفت: استکبار با طراحی‌های سنگین طی 20 سال گذشته به دنبال به حاشیه راندن مسأله فلسطین است؛ مسأله فلسطین تنها مسأله یک کشور و مملکت نیز نیست بلکه مسأله‌ای برای تمام آزادی‌خواهان دنیاست.

وی افزود: در همه دوران به ویژه دفاع مقدس و در بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید ‌داشته‌اند و جز ضروریات قرار داده‌اند، اصفهان می‌تواند سایر همانند بخش‌ها الگودهی کند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: امروز صدمین سال اعلامیه بالفور است که توسط روباه پیر انگلیس به وجود آمد و رژیم صهیونیستی را شکل داد؛ این مقوله‌ای است که در دورانی که اسلام از اتحاد خوبی برخوردار بود، وضعیت ناامیدکننده‌ای را برای استکبار ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: سه مجموعه اطلاعاتی با طراحی که از 20 سال پیش انجام داده بودند، می‌خواستند مسأله قدس را  از متن زندگی مسلمانان به حاشیه ببرند؛ این سه نهاد بخشی از سرای خودفروخته کشورهای اسلامی را همراه کردند.

مصلحی بیان کرد: یک سوم از قرآن که برای راهنمایی بشریت آمده است، تاریخ گذشتگان است و بخش اعظم آن در مورد یهود و صهیونیسیت است که چه دوره‌هایی و اقداماتی را انجام داده‌اند؛ یهود صهیونیست در عرصه‌های مختلف و در دوره‌های مختلف بشریت در راستای اهداف نژادپرستانه خود اقدامات سنگینی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که پیرو یهود و نصارا نباشید و ولی‌تان آن‌ها نباشد؛ چیزی که امروز می‌بینیم اتحاد عربی و غربی با صهیونیست‌ها شکل می‌گیرد دقیقا در زمان پیامبر نیز وجود داشته است و ایشان هم با این مشکل مواجه بودند و هدف صهیونیست‌ها از این اقدامات به حاشیه راندن مسأله فلسطین است.

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: برای آنکه پس از به حاشیه رفتن مسأله فلسطین و به مقابله با انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده‌اند؛ مسأله فلسطین تنها مسأله یک کشور و مملکت نیز نیست و اگر به سخنان امام خمینی رجوع کنیم، متوجه خواهیم شد که در این رابطه می‌فرماید که مسأله قدس یک مسأله شخصی نیست و مربوط به یک کشور و یا مربوط به مسلمانان یک دوره از تاریخ نیست بلکه مسأله‌ای برای تمام آزادی‌خواهان دنیا از زمانی که مسجد بیت المقدس پی ریزی شده است تا زمانی که کره زمین وجود دارد است.

وی در ادامه گفت: همین بیانات را در کلام مقام معظم رهبری نیز مشاهده می‌کنیم که این نظام سیاسی جغرافیایی نیست و دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است؛ امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است.

مصلحی افزود: استکبار با طراحی‌های سنگین طی 20 سال گذشته به دنبال به حاشیه راندن مسأله فلسطین هستند؛ کیسینجر در رابطه با کنترل ماشین قدرتمند نفوذ اسلام و شیعه می‌گوید که تنها راه مبارزه ما ایجاد جنگ شیعه و سنی است.

وی مطرح کرد: طی یک اطلاعات دقیق که دارم به شما می‌گویم آمریکا در حال فروپاشی است و  منشأ آن انقلاب اسلامی است؛ با جست‌وجو در اینترنت این موضوع، بیش از 13 میلیون مقاله در اختیار شما قرار می‌گیرد که این 13 میلیون مقاله با بررسی دوستان ما تماما توسط اساتید دانشگاه‌های آمریکا نوشته شده است.

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد: بخش عمده این مقالات تأکید می‌کند که منشأ این فروپاشی انقلاب اسلامی است؛ در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی آمریکا در بن بست قرار دارد؛ اقدامی که ترامپ با مطرح کردن دوشیدن شیر در آمدن به عربستان مطرح می‌کند به واسطه مشکلاتی است که امپریالیست با آن مواجه است.

وی ادامه داد: ترامپ اذعان می‌کند که نیاز به زیرساخت دارد اما پولی برای آن وجود ندارد، آمریکا بدهی شدیدی  دارد؛ در مباحث مختلف بیان می‌کند که به بن‌بست رسیده‌اند و منشأ تمامی این اتفاقات انقلاب اسلامی است.

مصحلی گفت: شهرک هالیوود را 40 صهیونیست طراحی و به وجود آوردند و مسیر اصلی آن اسلام هراسی است اما می‌بینید که اندیشمندان دنیای استکبار رو به اسلام آورد‌ه‌اند چون می‌بیند که اسلام درحال فتح قله‌های آن‌هاست و از همین رو دانشمندان آن‌ها رو به شناخت اسلام آورده‌اند و می‌بینند که قرآن راه برون رفت آن‌ها را نشان داده است.

وی اظهار کرد: در جمع‌بندی که دو نهاد امنیتی و اطلاعاتی غرب انجام داده‌اند، متوجه شده‌اند که قرآن راه‌های خروج از بن‌بست‌های مختلف را در مسائل مختلف پیش روی آن‌ها قرار داده است؛ در همین راستاست که به دنبال نابودی جبهه انقلاب اسلامی در منطقه هستند.

وزیر سابق اطلاعات تأکید کرد: باید سوال کنیم چرا داعش و تکفیری‌ها هیچ‌گاه به سراغ این دولت‌ها نمی‌روند زیرا ساخته شده همین دولت‌ها هستند و به دنبال این هستند که ارتباطات کشورهای اسلامی را به هر نحوی که هست با رژیم صهیونیستی عادی کنند.

وی بیان کرد: در همین اقدامی که در عربستان چند روز گذشته رخ داد، دیدیم که تعداد قابل توجهی از هواپیماهای رژیم صهیوینسیتی به عربستان می‌روند تا جلوی کودتا را بگیرند؛ امروز بازار کشورهای خلیج فارس در اختیار رژیم صهیوینسیت قرار گرفته است که این دردآور است.

مصلحی ادامه داد: سندی وجود دارد که آل‌سعود تعهد به رژیم صهیونیسیت داده است که امنیت این رژیم را در منطقه تأمین کند؛ می‌بینید اولین اقدامات آن‌ها پس از بیداری اسلامی از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه بود و داعش به همین دلیل شکل گرفت.

وی افزود: داعش برای مقابله با بشار اسد به عنوان یک نماد کوچک مقاومت به دنبال سو استفاده از بیداری اسلامی بود؛ بیداری اسلامی زمانی که در کشور شکل گرفت، برخی‌ها در داخل به آن تن نمی‌دانند اما با اطلاعات دقیقی که داشتیم می‌دانستیم که این اقدام یک اقدام خودجوش منشا گرفته از انقلاب اسلامی است.

وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد: اگر فکر می‌کنند که بیداری اسلامی متوقف شده است، پس چرا مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز در منطقه ایستادگی می‌شود.

وی تأکید کرد: با اطلاعاتی که از مراکز اطلاعاتی دشمن داشتیم، آن‌ها بسیار ناراحت بودند که چرا بیداری اسلامی رخ داده بوده است و از همین رو به دنبال این رفتند تا از این موضوع سواستفاده کنند؛ در همین راستا یک راهپیمایی کوچک ابتدا در سوریه راه انداختند و این موضوع را خودم از داخل سوریه بررسی کردم.

مصلحی ادامه داد: آن‌ها به دنبال این بودند که جبهه مقاومت را در منطقه از بین ببرند و سپس با انقلاب اسلامی مقابله کنند؛ آن‌ها می‌خواستند ابتدا بشار اسد را به عنوان حامی مقاومت از بین ببرند و سپس به سراغ مقاومت بروند و در ادامه به سراغ انقلاب اسلامی بیایند.

وی اضافه کرد: در مقابله با این حرکت با درایت مقام معظم رهبری مواجه شدند که ایشان تأکید داشتند بشار اسد باید بماند و اکنون 6 سال از این اتفاق می‌گذرد و می‌بینید که استکبار با تمام توان به میدان آمده‌ و درهم و دینار و دلار کشورهای عربی به میدان آمدند و این همه سال تلاش کردند تا بشار برود اما جبهه مقاومت گفت که بشار باید بماند.

وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد: این درس مقاومت به ماست که اگر مقاومت در اقلیت هم باشد اما بماند، پیروز خواهد بود؛ کار به جایی رسید که آمریکایی هم کوتاه آمدند و جبهه مقاومت به سرعت در حال پیشروی است.

وی عنوان کرد: اقدام ارزشمندی که مجموعه موشکلی سپاه در پی برنامه‌ای که از مقام معظم رهبری و هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح داشتنند، افتخار بزرگی بود که مجموعه آمریکا و ... را به هم ریخته است؛ چیزی که از این اقدام ایران از مراکز اطلاعاتی دشمن بیرون آمده سردرگمی است.

مصلحی مطرح کرد: تمامی این اقدامات معنا دارد و اگر رهبری انقلاب می‌فرماید که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، در همین راستاست و می‌بیند که مقاومت به چه اقتداری در منطقه رسیده است؛ حکومت عراقی که روزی آمریکا تمام تلاشش را برای مقابله با ایران گذاشته بود، امروز به چه کشوری نزدیک است.

وی تصریح کرد: در دوران وزارت در مذاکره با ولیعهد عربستان در یک جلسه رسمی مطرح کرد که در دوران 8 سال جنگ با تمام قوا از عراق حمایت کردیم و بیش از 40 میلیارد دلار به عراق کمک کردیم؛ می‌دانید که کشورهای حاشیه خلیج فارس سرجمع 70 میلیارد به صدام کمک کردند اما پس از این موضوع سه سوال از او کردم که جوابی نداشت و در سؤال اول گفتم جایگاه صدام و انقلاب اسلامی اکنون در کجاست.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: سؤال دومی که از او پرسیدم این بود که با پول چه کسی صدام ساقط شد و سؤال سوم اینکه حکومت عراق امروز با کجاست؛ امروز علی‌رغم طراحی‌های سنگین به دنبال به حاشیه راندن فلسطین هستند اما کور خوانده‌اند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی طبق آینده نگری رهبری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: دشمن در اختلاف نظر و سلیقه‌اش تقسیم سلیقه می‌کند و عاملی نمی‌شود که با هم مجادله کنند؛ در همین قضایای برجام ببینید که آمریکا چه می‌کند و اروپا چه می‌کند؛ اروپایی‌ها مرتب به ایران می‌آیند و می‌روند که هیچ فایده‌ای ندارد و تفاهم نامه در قانون اجرایی ندارد اما در مقابل آمریکایی‌ها همان مسیر اصلی خودشان را می‌روند.

مصلحی خاطرنشان کرد: باید راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در بحث مقاومت در منطقه در همه حرکت‌هایمان در مسؤولان داخلی و خارجی رعایت شود؛ افرادی که دانسته و ندانسته درحال دوقطبی سازی داخل هستند بزرگترین خیانت را به شهدا و انقلاب می‌کنند.

وی عنوان کرد: باید محور همه حرکت‌هایمان مقام معظم رهبری باشد؛ اگر یک روز موشکی را زیر سوال ببریم و یک روز از آن دفاع کنیم، مسیر درستی نیست و ایشان در این مسیر یک راهبرد 4 گانه جلوی ما قرار داده‌اند؛ ابتدای این راهبرد حمایت از جبهه مقاومت است و دوم مسلح‌سازی کرانه باختری است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: این منطقه باید مثل غزه مسلح شود تا بتواند نابودی رژیم صهیونیسیت را رقم بزند؛ سومین محور نیز فشار به رژیم صهوینسیتی و حامیان غربی آن‌هاست که در منطقه به شدت در حال سرمایه‌گذاری هستند؛ باید حامیان رژیم صهوینسیتی را تحت فشار قرار دهیم؛ محور چهارم هم کنار گذاشتن انگیزه‌های قدرت طلبانه و متحد شدن جبهه انقلاب در مقابل استکبار است.

وی در پایان اظهار کرد: این امنیت امروز را به رایگان به دست نیاوردیم و هزینه آن خون شهداست؛ 17 هزار شهید ترور در کشور داریم که از رئیس جمهور تا دست فروش توسط داعشی‌های این کشور که منافقین بودند ترور شدند؛ اگر می‌گویم اتحاد باید شکل بگیرد، هزینه دارد و هزینه آن اتفاقاتی است که در یمن و بحران و عراق و ... شکل می‌گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار