کد خبر: 858578
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
خلق مناظر بدیع در حوزه فضای سبز شهری و ایجاد محیطی پر از شادی و نشاط در دو سال اخیر همواره جزئی از اهداف و برنامه های کلان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بوده است به طوریکه پس از لاله باران شهر کرج در فصل بهار ،این بار کوکب های زیبا در آستانه تابستان در شهر کرج خود نمایی خواهند کرد.

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طی دو سال اخیر اقدام به کاشت 100 هزار بوته اختر، 21 هزار بوته یاس، 19 هزار بوته به ژاپنی و 500 هزار پیاز لاله در فصول مختلف سال و سراسر سطح مناطق 12 گانه شهری کرده است که بسیار مورد توجه و علاقه شهروندان قرار گرفته است.

گفتنی است در سال جاری نیز با هدف تداوم خلق سبک نوین مناظر شهری و گل آرایی همچنین آشنایی شهروندان با گونه های مختلف گلها و گیاهان نسبت به کاشت 166 هزارو 620 بوته کوکب کوهی در سطح شهر اقدام نموده است که این روزها شاهد خود نمایی این گل های رنگارنگ و زیبا هستیم. لازم به توضیح است کاشت یک میلیون بوته کوکب در برنامه طراحی کاشت سازمان درسراسر سطح مناطق 12 گانه قرار گرفته است که طبق برنامه انجام خواهد شد و یکی از رویکرد های اصلی این امر ایجاد پیوند انسان و محیط همچنین خلق منظر شهری مطلوب و افزایش روحیه تعلق در شهروند می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار