کد خبر: 858576
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
معاون سپاه شاهرود خبر داد
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای 6 طرح بومی محلی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود عملیاتی می‌شود.
احمد حسین‌پور با اشاره به برنامه‌های بومی محلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در سال 96 اظهار کرد: امسال در قالب برنامه‌های بومی محلی، طرح‌هایی در شهرستان شاهرود اجرا خواهد شد که ازجمله آن‌ها، طرح بوستان سلامت، سالم‌سازی جنگ ابر و آبشار مجن، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بین بانوان، محله اسلامی و پاکان است.
وی با اشاره به طرح بوستان‌های سلامت افزود: امسال در ایام ماه مبارک رمضان در پارک شهید مطهری شهر بسطام و پارک شهدای شهر بیارجمند طرح بوستان سلامت آغاز شد که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی بعد از افطار با استقبال خوب خانواده‌ها در حال اجراست.
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: از برنامه‌های شاخص طرح بوستان سلامت در بسطام، اجرای مسابقه استندآپ کمدی است که با استقبال خوب مردم به‌خصوص نوجوانان و جوانان همراه شده است.
حسین‌پور با اشاره به اجرای این طرح در سه بوستان شاهرود تصریح کرد: پارک شهدای محراب، کودک و ولی‌عصر (عج) از شب عید فطر، طرح بوستان سلامت در آن‌ها اجرا خواهد شد و در کنار برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی و مشاوره‌ای، برنامه‌های مختلف به همراه جنگ شاد نیز اجرا می‌شود.
وی با اشاره به طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود نیز گفت: همانند سال‌های گذشته همزمان با عید سعید فطر و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی «دست رنج»، طرح سالم‌سازی جنگل ابر در مقر قائمیه جنگل ابر اجرا خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: در همین راستا، طرح سالم‌سازی آبشار مجن نیز امسال در دستور کار قرار گرفته است که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در اوقات شلوغی و ایام تعطیل اجرا خواهد شد.
حسین‌پور با بیان اینکه این طرح‌ها با همکاری بسیج مساجد و محلات و بسیج روستایی و عشایری شاهرود اجرا می‌شود، بیان کرد: طرح ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بانوان شاغل نیز با همکاری حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و مقر کتاب شاهرود در دو پاساژ بزرگ شاهرود اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح، بانوان بسیجی به مغازه‌هایی که فروشنده خانم دارند، مراجعه و با تحویل کتاب به‌صورت امانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش می‌کنند و حتی کتاب‌های مورد نیاز علاقه‌مندان به کتاب را نیز تهیه کرده و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به بحث محله اسلامی گفت: این طرح نیز با قوت و دقت در دو محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و شهرک شهید بهشتی شاهرود اجرا می‌شود و با همکاری شورای این دو محله اسلامی، فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.
حسین‌پور با اشاره به طرح پاکان افزود: در این طرح، هدف حمایت و تشویق معتادان به ترک اعتیاد و بازگشت به آغوش خانواده و جامعه است که یکی از محلات شاهرود برای این کار شناسایی شده و در حال انجام کارهای آن هستیم تا در این مسیر هم اثرگذار باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار