کد خبر: 858574
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای کاهش آلودگی مصرف سوخت، ملزومات لازم برای اجرای طرح ترافیک در تبریز باید آماده شده و با راه‌اندازی سامانه«سیم فا» در مسیرهایی که دوربین وجود دارد در مورد خودروهای فاقد برگه معاینه فنی معتبر اعمال قانون انجام شود.
محمدصادق پورمهدی در خصوص گزارش اقدامات انجام شده در بحث اجرای طرح LEZ مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ایجاد محدودیت تردد خودروها در کلان‌شهرها، اظهار داشت: در راستای کاهش آلودگی مصرف سوخت، ملزومات لازم برای اجرای این طرح باید آماده شده و با راه‌اندازی سامانه «سیم‌فا» در مسیرهایی که دوربین وجود دارد، در مورد خودروهای فاقد برگه معاینه فنی معتبر اعمال قانون انجام شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در اجرای این طرح همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند و همانگونه که پیش رفته‌ایم باید ادامه دهیم و در این خصوص زیر ساخت‌ها نیز آماده شود.

وی با بیان اینکه هر چقدر در اجرای این طرح دیرکرد داشته باشیم خودمان متضرر خواهیم شد، خاطرنشان کرد: البته در راستای اجرای این طرح باید ملزومات مورد نظر از جمله نصب علائم و اطلاع‌رسانی انجام شود.

پورمهدی در ادامه این نشست در خصوص درخواست مجوز پارکبان در شهر «باسمنج» به‌صورت دستی و مکانیزه و در شهر «سردرود» به‌صورت دستی و غیرمکانیزه، با تاکید بر اینکه فرهنگ استفاده از پارکینگ در جامعه باید نهادینه شود، گفت: دریافت حق توقف به‌صورت دستی ممنوع بوده و باید به‌ صورت مکانیزه شود ،بر همین اساس باید پارکبان‌ها به‌صورت مکانیزه تجهیز شود.

بر اساس دستورات مرکزی پارکبان‌ها به‌صورت دستی باید جمع‌آوری شود/ در پارکبان نیم‌ساعت‌ اول رایگان و حق مردم است

در ادامه این نشست سرهنگ ناصر میکائیلی، رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی در خصوص بحث مکانیزه شدن پارکبان‌ها، تاکید کرد: به هیچ‌وجه اخذ هزینه دستی در قانون اجازه داده نشده و بر اساس دستورات مرکزی باید جمع‌آوری شود همچنین در بحث پارکبان اولویت بر این است که نیم‌ساعت اول پارکبان رایگان بوده و حق ملت است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر