کد خبر: 858568
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا، گفت: اگر امروز شاهد تغییرات در منطقه هستیم و می‌بینیم نکته به نکته پیام‌ها و گوشزدها و فرامین امام راحل در حال تحقق است نشان از آگاهی و بیداری ایشان بود که روز قدس را پیام‌ رسان صدای مظلومان به جهان دانسته‌اند.

الیاس گل‌محمدزاده  با بیان اینکه روز جهانی قدس از جمله روزهای به یادگار مانده از امام راحل می‌باشد، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، این روز را به یک شاخص اصلی و نماد در اسلام و بین مسلمانان تبدیل کرد.

وی با اشاره به مظلومیت‌های مردم فلسطین، افزود: امروز موضوع فلسطین مهمترین موضوع جهان تلقی می ‌ود و جزو دغدغه‌های اصلی جهان اسلام است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد تغییرات در منطقه هستیم و می‌بینیم نکته به نکته پیام‌ها و گوشزدها و  فرامین امام راحل در حال تحقق است نشان از آگاهی و بیداری ایشان بود که روز قدس را پیام‌رسان صدای مظلومان به جهان دانسته‌اند.

وی اضافه کرد: حمایت از مظلوم در هر نقطه جهان وظیفه ما بوده و در عصر حاضر فلسطین مظلوم واقعی جهان بوده که مورد هجوم توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است.

گل‌محمدزاده افزود: امروز مردم با حضور در راهپیمایی، به مردم فلسطین امید می‌دهند تا با امیدواری در مقابل رژیم غاصب مبارزات خود را ادامه دهند، البته زمان کوتاهی برای نابودی این رژیم منحوس و غاصب مانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر