کد خبر: 858562
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، گفت: هم اکنون قانون مالیات ارزش افزوده به تنهایی و به ناحق کمر تعاونی‌های مصرف را با بخش خصوصی شکسته و امکان رقابت سالم آنان را با بخش خصوصی سلب کرده است.
منصور نیکخو در نشست مدیران عامل شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری کارخانجات تولیدی استان آذربایجان‌شرقی با مدیر امورهماهنگی اتحادیه امکان در تبریز با بیان اینکه اتحادیه امکان و تعاونی‌های مصرف در حال حاضر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، اظهار داشت: هم اکنون قانون مالیات ارزش افزوده به تنهایی و به ناحق کمر تعاونی‌های مصرف را با بخش خصوصی شکسته و امکان رقابت سالم آنان را با بخش خصوصی سلب کرده است.

وی با بیان اینکه موضوع بارها در جلسات مشترک مطرح شده است، گفت: بر اساس پیشنهادی که با پیگیری‌ها از طریق معاون بخش تعاون وزارتخانه با طرح در شورای معاونان مطرح شده این است که اعضای خود تعاونی‌ها را از شمول این خارج شوند و تنها فروش آزاد تعاونی‌ها مشمول این قانون شوند که قرار است این پیشنهاد برای بررسی و تصویب  به هیأت دولت ارائه شود.

نیکخو از توافقات استانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از بخش تعاون خبر داد و  افزود: بر اساس توافقی که این اداره کل با استانداری آذربایجان‌شرقی با حمایت قاطع استاندار داشته است مقرر است زمین‌هایی در بخش فرسوده شهر  تبریز  به رایگان به منظور احیاء و با هدف ایجاد فروشگاه در اختیار تعاونی‌های مصرف  قرار گیرد.

همین گزارش حاکی است در ادامه این نشست برخی  از مدیران شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر